DNA Laajakaista

Derock

Minä ainakin odottelen dna:n hintojen laskua.. ;) Näkeekö niitä hintojen laskuja jostain??

9

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo...

.....Tulevassa uudessa elämässä....

• Derock

Mitä sää selität? ;D

• MacFinn

Kyllä DNA markkinahintoja seuraa, aiemmin kesti pari-kolme kuukautta siitä, kun joku toinen laski hintoja, että DNA seurasi perässä.

Ootellaan rauhassa, kyllä se sieltä tulee.

nimim. kolme DNA laajakaistaa

• EsaH
      • MacFinn

Täällä maalaiskaupungissa DNA laajakaistan avaus 0 € ja verkkopääte 29 €. Eli tuo on mielestäni ihan edullinen tarjous.

• Derock
        MacFinn kirjoitti:

Täällä maalaiskaupungissa DNA laajakaistan avaus 0 € ja verkkopääte 29 €. Eli tuo on mielestäni ihan edullinen tarjous.

No täällä maksaa 42e/kk 512/256 ja 2 megane 69e/kk.

• Loku
        Derock kirjoitti:

No täällä maksaa 42e/kk 512/256 ja 2 megane 69e/kk.

Niinpä maksaa ja on ihan liian kallis. Toiseksi DNA:lla on varmaan kaikkein huonoimmat ominaisuudet / palvelut mitä tolla hinnalla saa.

Sähköpostilaatikko on onneton 10 megaa
        Kotisivut pitäisi änkeä 25 megaan ja mitään skriptejä eikä tietokantoja tueta kuin lisämaksusta.....

Onneksi tästäkin kyläpahasesta saa Soneraa ja Elisaa huomattavasti halvemmalla ja paremmilla vastineilla.

Meinaan vaihtaa DNA:n pois, koska ne tulevat aina perässä ja kuukausia myöhässä.....

• Vaihtaja
        Loku kirjoitti:

Niinpä maksaa ja on ihan liian kallis. Toiseksi DNA:lla on varmaan kaikkein huonoimmat ominaisuudet / palvelut mitä tolla hinnalla saa.

Sähköpostilaatikko on onneton 10 megaa
        Kotisivut pitäisi änkeä 25 megaan ja mitään skriptejä eikä tietokantoja tueta kuin lisämaksusta.....

Onneksi tästäkin kyläpahasesta saa Soneraa ja Elisaa huomattavasti halvemmalla ja paremmilla vastineilla.

Meinaan vaihtaa DNA:n pois, koska ne tulevat aina perässä ja kuukausia myöhässä.....

Asun Turun seudulla, ja DNA on täällä selkeästi kallein vaihtoehto. Hinnat täysin kilpailukyvyttömät, joten pistän pian vaihtoon.

Ainoa mikä risoo on mahdollinen käyttökatko asennusten välissä.

• Ukkineljälle

Minulla on puolentoistavuoden vanha 2 mb mokkula, josta maksan 29,80 euroa/kk. Asun Lohjalla postinumerossa 08500, jonka tiedän olevan parhaita Dna 3g verkon sijainteja Suomessa.

Aluksi kaistan nopeudet(down, up) olivat lähellä yhden megan luokkaa , jolla tuli toimeen. Nyt kaistan nopeudet iltaisin ovat alta puolen megan 0,34 ja silleen. Tällä ei juuri katsele esim. videoita tai nettitv-lähetyksiä, jotka katkeavat tuon tuosta. Nyt nopeudet 8.6.2010 klo 11;45 ovat dowloading 0,50 ja uploading 0,34.
      DNA hinnoittelee mokkulalaajakaistansa nopeuksien mukaan:
      DNA Nettikaista 384 kbit/s. Kuukausimaksu 9,80 euroa
      DNA Nettikaista 512 kbit/s Kuukausimaksu 14,80 euroa
      DNA Nettikaista 1Mbit/s: Kuukausimaksu 19,80 euroa
      DNA Nettikaista 2Mbit/s: Kuukausimaksu 29,80 euroa

Mietin ja jätän muillekin mietittäväksi, miksi minun pitää maksaa korkein hinta ja saada vastineeksi hitain nettikastan nopeus?
      Eli vaihtoehdot, mitä jäljellä: Yrittää saada kahden vuoden sopimuksen hinta muutettua.
      Nopeuttahan tuskin lisää tulee, koska käyttäjiä on ilmeisesti DNA:n 3G-verkolla liian paljon!

Kun ostat mokkulan, niin mietihän hiukan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1535
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      965
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      855
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42