Brittikaverini vihaavat Beatlesia

Mistähän syystä?

Joskus on brittiläisten tuttavien, sekä täällä että UK:ssa asuvien, kanssa tullut puheeksi musiikki ja suosikkiartistit. Itse kuuntelen joskus Beatlesia vaikka pidänkin enemmän uudemmasta kamasta. Joka tapauksessa aina kun olen maininnut brittituttaville sanankin Beatlesista, reaktio on joka kerta ollut suunnilleen: "I fucking hate the Beatles!" Kerran kun jossain bileissä panin Revolverilta jonkin biisin soimaan, en muista minkä, reaktio oli: "C'moon, what's the matter with you, man? My granny listens to that kind of shit!" Että silleen, tässä panokseni palstan keskusteltuun.

No joo, kyllähän tosi suuri osa Beatles-musiikista kuulostaa helvetin lapselliselta ja kököltä. Mutta ei suinkaan kaikki sentään, niin ette häpeä että omistan muutaman levyn.

13

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sibelius forever

"No joo, kyllähän tosi suuri osa Beatles-musiikista kuulostaa helvetin lapselliselta ja kököltä. Mutta ei suinkaan kaikki sentään, niin ette häpeä että omistan muutaman levyn. "

joo.....no ei me kyllä sun puolesta hävetä. voit olla ihan varma. eikä sun kavereidenkaan puolesta. ei todellakaan. häpeä ihan itte vaan....

jos häpeät ja mitä sitten häpeätkin...

ja sitten sekin ihan tiedoksi vaan että beatles on briteille yhtä arvokas kuin aleksis kivi tai väinö linna tai sibelius meille suomalaisille. Eli yhtyettä todellakin arvostetaan saarella ihan toisella tasolla kuin mitä täällä kylmässä suomessa.

• 24hrs

Four fab on kakofoniaa jossa jokainen vetaa eri suuntaan. Monipuolistako ei vaan puuduttavaa.

• 24hrs

Lennon oli kypsimmillaan nowhere manin aikoihin, myohemmin se vieraantui arkitodellisuudesta ja alkoi tutkia omaa napaansa hotelli hilton blueseissaan joista yha harvempi upposi kunnolla. Hello-goodbye mies macca yritti ottaa ohjat mutta hevoset olivat jo karanneet.

• lapsellinen...ääh

Niin,niin... jotkut saavat jotain kummia kiksejä,kun saavat mollata kaikkien aikojen tärkeintä ja merkittävintä yhtyettä...mut siitä vaan,ei haittaa... :)

• _ano

Siitä syystä, että tuttavasi ovat yhtä jälkeen jääneitä kuin sinä.

• Kylmä Totuus

Brittikaverisi ovat mielikuvituksen tuotteita.

• Lämmin Valhe

Niin kuin Dhommin arvostetut klasarimuusikkoystävät?

• Kylmä Totuus
        Lämmin Valhe kirjoitti:

Niin kuin Dhommin arvostetut klasarimuusikkoystävät?

Aivan.

• ei kaikki voi

Ei maailmassa ole ainoatakaan bändiä josta kaikki tykkäisiviät, on suomessakin monta otka inhoaa beatlesia

• Hopalong Hillbilly

MURTEISET SYYT? VÄÄRÄLTÄ PUOLEN ENGLANTIA.

• Max Martin

Suomessa muuten ei saa Beatlesia haukkua eikä kritisoida. Siihen on syyt, mutta niitä en kerro.

• beatles=numerouuno!

Juuri näin, veit jalat suustani!

• eikönäinole

Eihän Suomessa arvosteta beatlesia, lonnonia vähän maccaa kuuluu haukkua ja pitää imelänä balladimaakarina.

Mitä britteihin tulee, teini-iän kapinaa. Kyl se siit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe