KOMMUNISTINEN TYÖVÄENPUOLUE ei mitenkään voi toimia kyseinen puolue,joka on vanhanaikainen ja aikansa elänyt...NEUVOSTOLIITTO POHJOISKOREA hyi hitto! ihmiset on viisastuneet ja tietävät tämän päivän asioista .marginaaliporukkaa....
EI TOIMI.
3
165
Vastaukset
- Totta Hah Hah
Marginaaliporukkaa. Näin on.
Mihin viisautesi perustat ?
Sulle voi suoraan sanoa, että haista vittu iltalehti-idiootti.
Avaa muukin kun persesilmäs. - velho4
Kommunismi on hyvä aatteena mutta KTP on jämähtänyt viime vuosisadan alkupuolen asemiin, joten, se ei voi menestyä.
Sen olisi päivitettävä ideologiansa nykyhetkeen eikä elettävä menneisyytensä vankina
Tämän päivän luokkataistelu on aivan eri muodoista ja luonteista
KOMMUNISMI VOI onnistua vain yksilökohtasen henkisen vallankumouksen, sillä mikään yhteiskunnallinen vallankumous, johtaa vain omien lapsiensa syömiseen
Kun on tarpeeksi paljon perimänsä hylännetä kommunistaja, niin ne luovat oman järjestelmänsä, eiväkä vallassaolijat edes huomaa milloin se tapahtuu - Tiesitkösinä porvari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450