oon 12vuotias poika ja oon 156cmpitkä.oon meijän luokan lyhyin ja kaikki tytöt ja pojat on saakeli melki pään verran pitkiä.lähes kaikilla pojilla on miehekäs ääni ja mulla vaan vittu helari.olisimpa mäki kehittyneempi.
liian lyhyt
37
712
Vastaukset
- 12vppoiksas
siis pään pidempiä sori
- kiitos nauruista
hahah :D ''pään verran pitkiä'' x)))))))))))))))))))))
- soso00
ite oon 165cm ja oon melkee luokan pisin
Hei!
Pojat kasvavat pituuttaan usein vasta 13 vuoden iässä ja sen jälkeen. Ja usein vasta armeijassakin tulee pituuspyrähdyksiä. Kun nukkuu ja syö kunnolla, niin kasvaa paremmin. :) Ja kaikki kehittyy omassa tahdissaan, ei huolta!
Terkuin, Outi ja Eija
NettiSaapas- 435awe<ef
ja tuohon lisäisin vielä että ei kannata tupakkaa ruveta polttamaan jos haluat kasvaa
- lyhyttänänhykkää
repikää siit oon tyttö 7lk ja oon 151cm pitkä...
- lyhyimmän kamu
meidän luokan lyhyin : 14 v ja 139! normikasvunen harvinaisen lyhyt vaa
- oon kaikista lyhin
mä oonki 8lk menos nyt ysille ja oon 151,4cm, et toosi kiva. Ja oon tyttö.
Mut mun sisko on täysikänen ja se on vaa 150cm - lyhyt kun olen
Ite kans 7lk, painan 44kg ja 152,5cm pitkä. Kyrsiii!!!!
- hair<3
Lol oot kyl iha normi !:D Ni miss päin suomea on tollasiii pitkijä heppuja ? Veikkaan et etelässsä :P
Mää oon 13v tyttö ja oon 154cm, oon siis 7lk ja meijän luokalla on poikia jotka on paaljon lyhempiä ku minä :D jos et tienny, pojilla tulee yleensä kasvu yläasteella :) - riippuu mikä pituus
Ei pituus ratkase jos SE on pitkä.Pikkuveli vain 162 ja naisia riittänyt,kun se on 27.
Ja tupakka todellakin lyhentää pituutta niin ylä' kuin alapäässäkin. - minä vaa
Itehä oon pia 15v ja silti alle 160cm pitkä. Repikää siit nii! :D
- rjfejefhvnke
OOn 11v tyttö ja 143cm .. repikää siit :p
- zap234
11v.. herää
- pätkälikka
oon 17v tyttö ja alle 160 repikää siitä. ainiin, en kasva enää ollenkaan. Eli et todellakaan oo lyhyt:D
- Minä
Bitch please.
12, v 172, 5 cm - että tämmöstä
kyllä sä vielä herranjumala kasvat! oot hei vast 12w nii tottakai sä kasvat vielä
- Pesvul
Itse olin sinuakin lyhempi tuossa iässä ja nyt kahdeksantoista vuotiaana olen pituudeltani 167 cm. Että kyllä sinä vielä varmasti kasvat. Vielä kun on se suurin kasvupyrähdys edessä. Toisaalta olen ikäisiini verrattuna hieman lyhyemmänpuoleinen, mutta mitä olisi maailma ilman niitä hiukan lyhyempiä? Ja poika tosiaan olen.
- tyttö170cm12w
oon itekki 12 tyttö tosin. oon 170cm pitkä ja meijän luokan lyhimmät pojat on 120cm. että voi näinkin olla!! oot pitkä ikäsekses. usko vaa! :)
- se sama ku äskenki
tyttö170cm12w kirjoitti:
oon itekki 12 tyttö tosin. oon 170cm pitkä ja meijän luokan lyhimmät pojat on 120cm. että voi näinkin olla!! oot pitkä ikäsekses. usko vaa! :)
enkä suko et ne sun luokkalaiset on ihan 180 senttiä , jos meinaa päätä pitempii ku sä :D
- dr no
Millä paikkakunnalla asut ja missä kaupunginosassa? Vaikutat jotenkin tutulta.
- 13 vuotias
Oon 13 vuotias poika ja oon vaan 143 miten voin kasvaa
- Mikuzi99
156 cm??? Meidän 7. luokan lyhin on ehkä jotain 145 senttimetrin luokkaa. Loput on siinä 150-155 sentin paikkeilla. Kaikki osa täyttänyt jo 14 vuotta. Eikä kellään ole mitään miehekästä ääntä. Jotkut kehittyy hitaasti, jotkut ei, sille ei voi mitään.
Älä juo tai polta tms. ja syö terveellisesti niin mikään tuskin on estämässä pituuskasvuasi.- nii!
oon 14 v ja 149 repikää siitä
- Nettiterkka
nii! kirjoitti:
oon 14 v ja 149 repikää siitä
Tässä on neuvoja miten voi maksimoida mahdollisuudet pituuskasvuun
http://adf.ly/PI5uC
- Penkki85
Jos on lyhyt niin sitku ikää tulee niin kannattaa ruveta käymään salilla, sitte lihasmassa korvaa sitä pituutta ja lyhyempään runkoon sitä lihasta on helpompi takoa
- pätkä :3
minä olen hyvin lyhyt ihminen sillä olen 12-13w ja olen 147cm pitkä XDD
- Pitkä =)
13v , 178 cm =)
- pätkä :3
No joo!! :DD epistä!!
- Onnellinenpätkä
itse olen 17v poika ja 168 pitkä ja tällä hetkellä olen onnellisessa parisuhteessa ollut jo kohta vuoden :) tyttöystäväni on 16 :)
- aina luokan pisin
Heh, ite oon 14v ja 189 cm. =D Ja vielä taidan kasvaa, iskä on siinä 206 cm paikkeilla.
- jeejee,,
Joo oon 15vuotias tyttö ja oon melkein 154cm kasvan luultavammin n.160cm en jää sentään ihan tapiks mutta oon silti aika pätkä:/
- jeejeejee1
jeejee,, kirjoitti:
Joo oon 15vuotias tyttö ja oon melkein 154cm kasvan luultavammin n.160cm en jää sentään ihan tapiks mutta oon silti aika pätkä:/
Huhhuh mikä kääpiö!
- tyttö01
Oon 11v tyttö ja 170 pitkä eli pitkä
- Nepa
10v (täytin tänä vuonna) tyttö ,154-155cm ,haluutko multa pituutta. Haluidin olla 10cm lyhyempi.
- Miukumaukuminäminimuna
No meitsi o menos 8lk ja oon 156cm... Terkkarin mukaa kasvan viel 1-3cm eli jään alle 160cm, mutta mua ei haittaa koska mielummin oon lyhyt kun 180cm TYTTÖ. :)
- Pätkäksi syntynyt:(
Tää on vanha,mutta vastaan silti. Olen 12.w ja 145cm. Arvaa masentaako,kun muut 10-30cm pidempiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154