Olen pari vuotta mennyt Soneran ADSL-liittymällä ja nyt vaihdoin Elisa viihteeseen (kaapeliliittymä). Läppärillä toimii ihan kivasti, mutta pöytäkoneella ei toimi ollenkaan. Pöytänkoneella pääsee ihan hyvin nettiin vielä vanhalla ADSL:llä, jota en ole vielä irtisanonut mutta uudella liittymällä ja laitteella ei pääse.
Kone kiinni modeemissa ihan perus RJ45:lla ja kaapeli kyllä on ihan toimiva. Toimii läppärin ja uuden laitteen ja myös vanhan laitteen sekä pöytäkoneen välissä ihan kivasti. Myöskään suoraan pakasta revitty kaapeli ei toiminut koneen ja uuden laitteen välissä.
Osaako joku auttaa? Voiko tämä olla jostain ajureista vai mistä kiinni? Emolevynä minulla on vanha Asus P5B.
Pöytäkone ei tunnista internetyhteyttä
Sakke
1
174
Vastaukset
- Asetukset väärin?
Varmista, että koneen nettiyhteyden asetukset on automaatilla. Siellä on luultavasti kotain Soneran kiinteitä asetuksia. Kokeile pingata myös modeemin osoite. Se selviää manuaalista, luultavasti 192.168.100.1 tai 192.168.1.1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595