Vuoden miesartisti ja tuplaplatinaa keväällä esikoisestaan pokannut Lauri Tähkä saattaa päätökseen Polte-turneensa Tampereen Klubilla joulukuun 15. päivänä. Vuosi sitten julkaistu Polte on miehen ensimmäinen soololevy, jolla Elonkerjuun jäljiltä uudelleen nahkaansa luonut, rokimpi ja pohjalaismurteesta vapautunut Tähkä tarjoilee pelimannimaisen viuluttelun sijaan kiihkeyttä kuumaa pianopedillä, kitaroiden kera.
Tampereelta jotakuinkin vuosi sitten startatun kiertueen jälkeen Walesin Tiikerin Suomi-vastine on ilmoittanut jäävänsä määrittelemättömän pituiselle levyntekotauolle. Jos siis Lakeuksien Leijonan kirkasääninen ärjyntä saa ”roihun riehumaan”, klikkaa itsesi eturiviin Lauri Tähkän toistaiseksi viimeiselle keikalle osoitteessa www.livemusicstage.com/klubi
Lauri Tähkä nettikeikalla LA 15.12. @ LiveMusicStage.com
LiveMusicStage
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423