Sinkkumiehenä on tullut jonkun verran poljettua naisia. Silloin tällöin käy niin, että kun lähetyssaarnaajasta vaihdetaan asentoa, nainen kääntyy nelinkontin, ja tässä vaiheessa pelmahtaa nenään ehta p....nhaju. En voi mitään, mutta tunnelma lässähtää aika totaalisesti. Joku voi saada kiksejä ulostejutuista, mutta minulla se herättää ihan toisenlaisia fiiliksiä.
Olen harrastanut peppuseksiä ehkä viiden naisen kanssa - nämä kaikki ovat huolehtineet pyllyn pesun, eikä ole tullut mitään hajuongelmia. Peppu siis kiihottaa, mutta p...a ei.
Eli, arvon sinkkunaiset - voisitteko pestä pyllyreikänne vedellä ihan omaehtoisesti jos on olemassa vaara että harrastatte lähitunteina seksiä? Jotenkin ei ole tuntunut korrektilta sanoa siinä kesken aktin, että voisitko mennä pesulle...
pyllyt pesuun naiset!!
12
1760
Vastaukset
- 54ythrtrhtr
Itsekin mieluusti vetelisin neitoja perseeseen, mutta se paskanhaju tosiaan ei nostata fiiliksiä. Mutta rapattaessa roiskuu. Joku perseen sisäinen huuhtelu pitäis varmaan suorittaa ennen pepputouhuja. Tossa perusanaalissa en ole kyllä koskaan kiinnittänyt paskan hajuun huomiota, mutta jos se perse on pesty viimeks viikko sit saunas, ni ei ihmekään jos haisee.
- huh huh huh huh
perseeseen pano on homojen hommaa.. perse on just paskantamista varten..
Ei se teidänkään perse taida hyvällle tuoksua... Vai vielä suolihuuhtelu et ukko sais panna perseeseen, just joo.. kaikkee sitä kuuleekin kun vanhaksi elää..- hiihiihii
Peppuseksi on myös heterokäyttäytymisenä ihan tavallista, mut jos ei tykkää, siitä voi kieltäytyy.
- Molempi parempi
Jospa kävisitte kumpikin suihkussa ennen puuhastelua...
Mies meni lääkärille ja kuulemaan mikä häntä vaivaa,No aids han se vaivaa
ja lääräri kirjoitti lääke reseptin kaveri kysyi paranenko näillä lääkkeillä.
Lääkäri vastasi etttä et,mutta tiedät mitä vareten peräaukko on tarkoitettu.(läke oli risiiniöljyä)- Vittu-iivari
En pyri kyllä ikinä kakkapuolelle koska siinä alkaa molu haista kakille
- K P
taliaivot olette myrkky ja paska neuroosiloissanne menää vittuun haisemaan täältä. p.0405165477
- rrrrgggg
"K P", olitkohan ihan selvinpäin kirjoittaessasi?
- nikkevsköhmyhh
Itseasiassa paska on hyväksi kyrvälle. Muistakaa se
- * * * * *
Kakka saa kaiken kasvamaan :)
- Kusikalut on yäk
Samat sanat miehille: Ennen kuin tarjoatte kaluanne naisen suuhun, huolehtikaa siitä, ettei kusen maku tule naisen suuhun. Se vie halut aika totaalisesti ainakin multa ja komennan välittömästi pesulle.
- fresh dick
Sopii mulle. Normaalisti kyllä pyyhin kalun pään paperinpalalla pissauksen jälkeen. Mikäli voin olettaa saavani suuhoitoa, vien kalun lavuaariin tms ja pesen sen. En edes antaisi naisen imeä esim. edellisenä päivänä suihkussa pestyä kalua.
Harmittaa kyllä se, kun joillakin naisilla pimppi saatta haista jopa pesun jälkeen! Haju on sellainen tunkkainen, hieman pissamainen muttei kuitenkaan pissan haju. Voiskohan kyseessä olla hiivasieni? Sellaista ei kyllä halua nuolla! Kerran nuolin sellaista pimppiä ja mielestäni vatsani oli sekaisin muutaman viikon sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763