Oon ollu yksinäinen kokonaan yläasteelta asti. Minulla ei oo yläasteen jälkeen ollut ketää kaverii. Asuin aikasemmin sellaisessa paikassa, jossa minua kiusattiin, oon muuttanu pois sieltä noin puol vuotta sitten. Aikaisemmin mua kiusasi kotona äiti, koulussa lähes kaikki sekä muualla muut. Uudella seudulla kukaan ei ole minua kiusannut, mutta kavereita ei ole vielä ketään. Sukulaisiin pidän kyllä yhteyttä.
Olen vähän ujo, urheilullinen sekä pidän eläimistä tosi paljon.
Oon siis 19-vuotias nainen ja asun pääkaupunkiseudulla.
Voit lähettää minulle viestin profiilini kautta.
Yksinäinen melkein koko ikäni
8
342
Vastaukset
- nätti jussi
Oot varmaan ihan tosi kiva mut mä oon liian vanha sulle. Löydät varmaan jonkun mukavan miehen.
Etsin siis kavereita tältä palstalta. EN etsi itselleni miestä.
Kaikki yksinäiset noin mun ikäiset naiset voivat ottaa yhteyttä lähettämällä viestin profiilini kautta.- ...
Pääsisit kertaheitolla eroon yksinäisyydestä jos ottaisit itelles tältä palstalta poikaystävän.
- olen kiva
mikä miehissä on vana kun ei kelpaa. Oletko nirso kuten 99% naisista?
- Juha260
itsellä on vähän saman tyylinen ongelma
- pävö
olin hirveän yksinäinen koulussa ja kotona olin ainoa lapsi minua ei kauheasti kiusattu mutta varsinkin kun jäin luokalleni niin mua ei huolittu mukaan juuri mihinkään.Kaverit menivät lukiooon ja minä jäin yksin sen lisäksi moni muutti pois.Olin ujo hiljainen mutta tapasin mieheni kun olin 18v. hän oli kova puhumaan joten minunkin piti opetella ja otin koiran muutettuamme yhteen ja sekin auttoi kun ihmiset tulivat kyselemään kaikenlaista vähitellen npääsin ujoudesta. Toivottavasti tämä auttoi sinua jos nyt olet ujo et ole sitä kokoikääsi.
Profiili poistettu.....
Moikka kaikille, jotka luette tätä kirjoitusta
Aikaisemmin mun profiilini oli etsinseuraa93. Tämä profiili on poistettu käytöstä. UUSI profiilini on pirita_93.
Mulle saa kirjoitella profiilin kautta tai sähköposti osoitteeseen, mikä näkyy profiilini etusivulla .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144