Olen saamassa kauan hakemani työpaikan koulunkäyntiavustajana. Voiko seronil masennuslääkkeen käyttö estää työni :(
masennuslääkkeet ja työ
4
142
Vastaukset
- Tsemppiä vaan!
En usko, että se on este - sehän kertoo vain siitä, että sairautesi on hoidossa! Itse olen opettajana, vaikka minulla on lääkkeet kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön. Lääkkeiden ansiosta olen täysin työkuntoinen ja tasapainoinen. Sairautta ei kuitenkaan kannata salata, eli jos sinulla on terveystarkastus työtä varten (niin kuin opettajilla on), niin kerro siellä asiasta. Rehtorille tai muille työyhteisön jäsenille asiaa ei kuitenkaan tarvitse erikseen tuoda ilmi.
- verikoe seronil
Juuri noin aion toimia. Kerron siellä terveystarkastuksessa mutten koululla :) Koska pärjään siis työssä jne.
- huumoria hattuun
...meillä reksi kyselee aamupalaverissa, että "...onhna lääkkeet muistettu ottaa...?"
Onko sellainen aikuismaista käytöstä?- opettajatyössä
Ehkä rehtori ei ajattele tuota loppuun... Joku alaisista saattaa käyttää mielenterveyslääkkeitä, joten tuo vitsi ei ole kyllä paras mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647