Onko täällä ketään, joka ois aurinkolahden koulussa helsingissä? Mä tuun loman jälkeen tähän kouluun ja ois kiva tietää koulust jotakin. Tutustumis käynnille unohtu mennä, vaikka siellä olisin halunnu käydä. Minkälainen tää koulu on? Minkälaisii oppillaita/opettajii siellä on? Mopotetaanko siellä seiskoja kauheesti....?
Hitsi muo jännittää... En tunne sielt ketää, ku kaverit meni muihin kouluihin. Taidan vähän yli reakoida xD
Aurinkolahden koulu?
UjoLikka
3
1124
Vastaukset
- Mutsi
Hei UjoLikka! Eksyin tänne koulusivuille vahingossa.. mutta huomasin heti tutun koulun nimen. Tyttäreni aloitti nyt seiskaluokan Aurinkolahden koulussa, ja on ainakin toistaiseksi tykännyt.
Tuskin siellä mopotetaan, kun se on niin uusi koulu.
Asutko itse Vuosaaressa vai kuljetko kauempaa tänne asti yläasteelle?
Tsemppiä kouluun! Kyllä sä pärjäät!- UjoLikka
Kiitos! Koulu alko ihan hyvin, sain kavereita ja opet tuntuvat ihan mukavilta :) Joo, asun ihan vuosaaressa, mulla on kivan lyhyt matka kouluun.
- Anonyymi
Kato et saippua pysyy käsissä.
PETTERI HALLITSEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462584
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253