Tappouhkaukset

Auttakaa muo!

Mun bf seurustelee idiootin kans. Se kyseinen idiootti on muo vuotta vanhempi poika. Se huutelee käytävillä, et se aikoo tappaa mut. Opettajat vain naureskelee.
Se jopa vainoaa muo vapaa-ajalla. Se lähettelee viestejä, ja saattaa ilmestyä meille tosta noin vaan. Mä en oo kertonu kellekkää aikuuselle. Pitäiskö? Ku mä en oo tehny sille mitään. Se on jopa lyöny muo, ei ny kovaa, mut kumminki.

5

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3:09

Kyl sun pitäs kertoo jollekin aikuselle. Onks sul mitään hajuakaan miks se vainoaa sua tolleen? Ootko ihan varma ettet oo tehny sille mitään?

• Moikka!

Onko paras kaverisi tietoinen poikaystävänsä käytöksestä? Emme usko, että kaverisi hyväksyisi moista käytöstä omalta poikaystävältään. Tuollaista huutelua ei tarvitse kenenkään kuunnella. Voisitko pyytää ystävääsi puhumaan poikaystävälleen, jotta hän lopettaisi sinun kiusaamisesi?

Mene toki juttelemaan jollekin aikuiselle, jos tilanne jatkuu. Koulustasi löytyy varmasti joku luotettava aikuinen (kuraattori, terkkari, mukava opettaja ym.), jolle voisit tilanteesta puhua.

Tsemppiä jatkoon!
      Rosa ja Sari Jyväskylän NettiSaappaasta

• ryrfjhj,mn7

Rikoslaki 25 luku
      7 § (21.4.1995/578)
      Laiton uhkaus
      Joka nostaa aseen toista vastaan tai muulla tavoin uhkaa toista rikoksella sellaisissa olosuhteissa, että uhatulla on perusteltu syy omasta tai toisen puolesta pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, laittomasta uhkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. Ei muuta kuin todisteita kerään ja rikosilmoitusta tekeen ja käräjille korvauksia hakeen katotaan kauanko jaksa uhitella. Kyllä se pupu pöksyyn menee kovemmallakin jossain vaiheessa.

• kiusattu 11- vuotta

toi on kyl totta, mutta ite tossa tilatteessa tekisin rikos ilmoituksen, mutta jos ei mitään tapahtuisi niin vetäisin uhkaajaa lättyyn

• jgbfxcbn

No jos teet rikosilmoituksen niin silloin sinut otetaan ainakin tosissaan!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe