Mitä mieltä olette päiväkotihenkilöstön esiintymisestä alastomasti netissä?
Herääkö epäluottamusta?!
Gallub
6
167
Vastaukset
- ei haittaa
Ei herätä. Kaikilla työntekijöillä on vapaa-aikaa, joka ei millään lailla liity työhön, ellei ole poliitikko.
Vapaalla tekee jokainen ihan mitä haluaa, ja näin sen pitää ollakin. Onhan itselläsikin kai omaa elämää? - 22+7
Vähän samalla ideologialla hoitaja ei saisi käydä baarissa...
- normaali
Ajattele että hoitaja voi vieläpä harrastaa seksiäkin kun ei ole töissä!! Haloo, jokaisella on myös siiviilielämä :)
- Samulliini
Minä en ainakaan esiintyisi alastomana, enkä muutenkaan asiottomasti netissä...olen minkä alan ammatilainen tahansa. Päiväkodin henkilökunnallakin on joku tahdikkuus ja taju, mitä vapaa-ajalla tekee...omia lapsiani en veisi kenelle tahansa "tankotanssijalle" hoidettavaksi.
Netissä esiintyminen on vähän samaa, kuin valtatiellä sprippaisi...sen verran luulisi aivokapasiteettia olevan ettei verkkosukissa ja luontoäidin antamassa asussa julkisesti itseään esittelisi...herättää epäluottamusta ehdottomasti !- ja ehdottomasti
täytyy tehdä lastensuojeuilmoituksia kaikista vanhemmista joilla on kuva itsestään alasti netissä.
- TätiKukkahattu
ja ehdottomasti kirjoitti:
täytyy tehdä lastensuojeuilmoituksia kaikista vanhemmista joilla on kuva itsestään alasti netissä.
Ja ylipäätään niistä vanhemmista, jotka harrastavat seksiä! Ties mitä rivouksia keskenään tekevät! Ja iljetyksiä ovat myös ne, jotka erotiikkamessuilla käyvät! Pöyristyttävää toimintaa!! En veisi lastani sellaisen ihmisen luo edes kylään edes valvonnassani! Enkä AINAKAAN samaan hissiin tai raitiovaunuun!
Kauhistunein terveisin,
Täti Kukkahattu
http://naurunappula.com/595983
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667