miksiköhän usein suositellaan että pelletistä pitäisi totuttaa kissa hiekkaan? kissani pissaa pellettiin mutta ei mielellään kakkaa pellettilaatikkoon vaan käyttää tilaisuutta hyväkseen ja tekee kakit lavuaariin
pelletistä hiekkaan?
3
114
Vastaukset
- Kysymys
Mikset laita kissallesi hiekkaa jos haluat ettei lavuaarin kaki se voi auttaa ?
- ööööööööööö
ok, millainen hiekka ois parasta kun totuttaa pelletistä pois vai voisiko käyttää molempia kissalla yhtäaikaa?
- Deuce3
Juuri siksi että usein kissa ei pidä pelletistä. Kissa saattaa pantata pissalla käymistä ja on sanomattakin selvää että tämä aiheuttaa terveysongelmia. On jo aika selvä merkki että jos kissa kakkaa muualle että pelletit on vaihdettava hiekkaan.
Yleensä kissat ovat halukkaita asioimaan hiekallisessa vessassa mutta voit aluksi pistää esim. 2 vessaa ja toiseen pellettiä, toiseen hiekkaa. Hiekan laadulla ei tässä ole merkitystä. Meillä on käytössä Golden Greyn hiekkoja, niistä olen tykännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329