Vielä Turusta?

Hyvät kokemukset Ryanair

Olisi todella hienoa, jos Ryanair jatkaisi tai alkaisi Turusta.
Minulla on hyviä kokemuksia Ryanairista.

8

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TKU T2

Kyllähän Ryanair on luvannut jatkaa lentoja Turusta, mutta esteenä on Finavian korkeat lentokenttämaksut. Joten pistäppä viestiä suoraan Finavialle, se Turun lennoista viime kädessä päättää!

• pari tarkennusta

Ryanairin mukaan liikenne lopetettiin lentoliikenteen valvontamaksun korotuksen johdosta, ei korkeiden lentokenttämaksujen johdosta. Se korotus oli muuten 20c/henkilö.

Korotukset taas määräsi Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi, ei Finavia.

Muuten kirjoituksesi faktat olivat oikein.

• Niinpä niin

Haluatko Turulle saman kohtalon kuin Skavstalle? Yksityiseksi ja sitten loppuu halppisten myötä kunnossapitorahat ja kenttä sulkeutuu ilman yhteiskunnan tukea?!?

• fdgretert

Turku oli liian lähellä Tamperetta ja Tampereen matkustajamäärät laskivat sen verran, että Turun ei olla nähty tuovan tarpeeksi lisäarvoa Ryanairille, tämä oli Turku Touringin kanta, ja he ovat kyllä kokeilleet kaikki kompensaatio mahdollisuudet saadakseen Ryanairin muuttamaan mielensä.

Gironan avaaminen Pirkkalassa ja Lappeenrannassa on todiste siitä, että Ryanair kusi turkulaisten kinttuille, eikä tule takaisin.

Toivoa ei hirveästi uusista lentoyhtiöistä ole, Wizzair on Turun ainut kortti tällä hetkellä ja sekin on kaventanut Budapestin reittiä vuosi vuodelta.

• 13+4

• 6456456456
        13+4 kirjoitti:

Tuskinpa kyse oli siitä, että Turku vei matkustajia Tampereelta. Ryanairilla on useita kenttiä 150 km:n säteellä toisistaan Keski-Euroopassa ja hyvin toimivat toisistaan huolimatta: http://www.ryanair.com/fi/cheap-flight-destinations

Tampereen miinus ei varmaan suurelta osin johtunut siitä, mutta Ryanair on sen voinut silti niin tulkita.

• Varissuo

Ja kaikki turkulaiset voisi ostaa pelkän menolipun!

• 7nbm.,

Eivät voi! Seuraa uutisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60