Kyllä riipaisi kun kävimme mieheni kanssa kysymässä viime syksynä tapaamaamme hierojaa vastapäätä kauppakeskus Yomboa olevasta suomalaisesta kauneussalongista. Jääköön yrityksen nimi mainitsematta, mutta törkeää oli meidän kohtelu. Olimme menossa kyseiseen paikkaan hierontaan, mutta paikassa ilmoitettiin, etteivät he tiedä missä paikassa aikaisemmin hieronut mieshieroja nykyisiin toimii. Kuulimme viimeisenä iltana suomalaisesta ravintolasta missä tämä hieroja nykyisin toimii. Kävimme lähtöpäivän aamuna moikkaamassa tätä hierojaa, ja hän sanoi käyneensä entisessä työpaikassa esittäytymässä, ja kertomassa missä yrityksessä nykyisin toimii, eli tiesivät tarkalleen missä hän hieroo, mutta eivät sitä kertoneet meille. Muillekkin asiakkaille oli näin käynyt. Ihmetellä vain täytyy, että mitä tuollaisella valehtelulla, ja salaamisella voittaa. Meistä tuli ainakin kyseisen paikan entisiä asiakkaita, vaikka olimmekin tyytyväisiä paikassa saamiimme hoitoihin, kuten jalkahoitoon. Onko tosiaankin niin, että joillakin on asiakkaita niin vähäsen, että pitää yrittää saada niitä epärehellisin keinoin. Emme siis hierontaa tuolla reissulla saaneet, mutta nyt ainakin tiedämme mistä ensi maaliskuussa saamme hyvää hierontaa. En mainitse tämän hierojan, tai tuon suomalaisen yrityksen nimeä sillä tämä ei ole mikään loanheitto kyseistä paikkaa vastaan, vaan kannanotto alkeellisia, ja alhaisia asiakastilanteita vastaan. Käymme myös Yombon vastapäätä olevassa paikassa sanomassa suoraan mielipiteemme kieroilusta ja valehtelusta.
Törkeää valehtelua Inglesin suomalaisessa kauneussalongissa
11
1738
Vastaukset
- nnnnnn2
Vai niin.
- 16+8
Miksi kertoisivat?, kilpailu on kovaa, ja siinä minkä nimeä et kerro on aika hiljaista muutenkin.
Yumbossa, jonka nimeä en nyt kerro hierotaan myös, dyyneilläkin josta en kerro mitään hierotaan loppuun saakka sielläkin.
Se on suoraselkäistä toimintaa käydä ovelta huikkaamassa että olette kieroja valehtelijoita, menkää kuitenkin aamupäivällä pikku kanuunassa, eikä iltapäivällä täydessä koomassa ;)) - asiakasko
Kyllä kilpailijatkin voisivat olla reiluja toisilleen, vaikka hiljaista onkin. Heillä lienee syytä satsata jotain markkinointiin eikä salata, jos joku kysyy entistä työntekijää.
- hieroja.teijo
Lienee kyse minusta, eli Teijo Romppaisesta, ja kyseinen kauneussalonki on Theramano. Muutamia asiakkaita tosiaankin kävi kertomassa, ettei kyseisessä paikassa oltu uutta paikkaani kerrottu, mikä inhimillistä. Etenkin kun en Theramanossa ehtinyt käydä esittäytymässä kuin vasta kuukausi takaperin, ja nyt siellä uusi asemapaikkani on tiedossa. Ovat tämän myös asiakkailleni avoimesti kertoneet, ja kaksi pariskuntaa oli sieltä saanut mukaansa myös minun käyntikorttini. Kyllä saarella näin sesonkiaikaan asiakkaita riittää sen mitä ehtii, ja fyysisesti jaksaa vain hieroa. Monelle suomalaiselle voi olla aikamoinen kielimuuri tulla paikalliseen, eli espanjalaiseen yritykseen hoidattamaan itseään, jolloin valinta osuu suomalaisiin kauneussalonkeihin. Tällä hetkellä itse teen kolmen suomalaisen hierojan kanssa yhteistyötä, enkä ole kokenut että täällä verissäpäin kilpaltaisiin asiakkaista. Vilpittömästi toivon Theramanon uusille työntekijöille menestystä työhön. Yritys on ollut pystyssä pitkään,ja sillä varmaankin vakiintunutta asiakaskuntaa vuosien varrelta. Minun, kuten muidenkin hierojien yhteystiedot ovat kyllä suomalaisravintoloissa tiedossa, ja kannattaa kysellä vinkkejä matkatoimistojen toimistoista. Toivon rauhallista joulua niin asiakkaille kuin muillekkin yrittäjille, ja toivoisin että tämän viestiketjun kirjoittaja poistaisi ilmoituksensa sillä sekä otsikko että sisältö osittain harhaanjohtavaa.
- Puhelin/järki
Eikö asiakkaiden kannattasi pyytää suoraan suomalaisen hierojan yhteystiedot ja siirtyi tämä hieroja minne tahansa silloin asiakkaat uudet ja vanhat tavoittavat ko henkilön.
- missä-missä
Puhelin/järki kirjoitti:
Eikö asiakkaiden kannattasi pyytää suoraan suomalaisen hierojan yhteystiedot ja siirtyi tämä hieroja minne tahansa silloin asiakkaat uudet ja vanhat tavoittavat ko henkilön.
Tai toisinpäin: Että hieroja pyytää asiakkailtaan email-osoitteen ja lähettää tietoja muutosta ym.
- hierojan
Puhelin/järki kirjoitti:
tai minkä tahansa palveluntarjoajan esim puhelinnumero. jos on vaikkapa miellyttävä taksi, opas, hieroja, optikko, mitä vielä. jos katsoo aiheelliseksi antaa numeronsa niin antaa. meillä on parissa lomakohteessa paljon tuttuja joiden puoleen voi kääntyä tarvittaessa. voihan sitä muitakin kokeilla mutta jos hyvä löytyy niin aina parempi. harvempi on kieltäytynyt antamasta puh. numeroaan.
poista sähköpostiosoitteeni
- Pysykäähän kuulkaa
Pihtiputaalla, niin ei tarvitse joka asiasta valittaa.
Juntit;)
PS Koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää hankkia elämää- - luoja mitä tolloja
jessus että mistä näitä tolloja aina vaan ryömii esiin
- käytöstavat,,, ? ? ?
Vai oli teillä siellä salongissa "törkeää, valehtelua, salaamista, epärehellistä, sekä alkeellista ja alhaista asiakaskohtelua" ! ! !
,, kun eivät tienneet hierojan osoitetta ? ? ?
Ja sitten vielä riipaisi tämä tietämättömyys.
Onneksi kyseinen hieroja nyt on kertonut, miksi eivät tienneet hänen osoitettaan.
Kyseinen rovaniemeläispariskunta voisi pyytää anteeksi aiheetonta syyttelyään ja loanheittoaan liikeyritystä kohtaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706