APUA!! Paino +6kg kolmessa päivässä!!

sika

Ei tuo voi olla vain turvotusta?! Vai voiko? Toissapäivänä ja eilen tuli n. 1700-2000kcal kun oltiin viihteellä ja tänään laskin että jouluruoista ja herkuista tuli n. 4000kcal!! Oli pakko sitten käydä vaa'alla ja se oli 6kg enemmän!! Nyt iski kauhea paniikki kun ollaan jo niin lähellä tavoitepainoa...

8

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rdgerrf

Osa varmasti ainakin turvotusta... :P

• plus vettä

Suolainen syötävä turvottaa..itselläni tänä aamuna 4 kg vaikka söin kohtuudella enkä ole kovin suuriruokainen,.,.nyt en tänään vetele kinkkua ja uskoisin että paino lähtee laskuun..

• Kinkku:P

Suotta panikoit. Aivan varmasti on vain nesteturvotusta. Paino laskee jo vajaassa viikossa takaisin :). Saat aivan hyvin nauttia loppuviikonkin jouluruuasta.

• temppis84,9

Joo, minä komppaan 3.9 kilolla (kolmen päivän saalis Joulumässäilystä) hieman kauhistuttaa syksyn kestäneen tiukan dieetin -23kg jälkeen mutta nyt pidetään päät kylmänä jumanpliut ja huomenna aloitetaan juomaan vettä kaksinkäsin, syömään samoin kuin ennen Joulua ja liikkumaan, katsotaan porukalla kauanko tuo ylimmääräinen massa kestää lähteä. Voisi periaatteessa lähteä ihan puolessa viikossakin :) Tsemppiä :)

• sika

Itellä tipahti 2,8kg siitä jo yhdessä päivässä, ei silti tunnu mukavalta tuo päälle kolme kiloa.. toivotaan että se siitä katoaa ja nopsaan!

• No mä pääsin sitten näköjään vähällä, kun jouluherkuttelusta tuli vain 2 kg lisää. Olen ihan varma, että tuo 2 kiloa tipahtaa melko nopeasti. Onneks pyhät on ohi ja pääsee takaisin ruotuun ja lenkille! :)

• temppis82,0

Eilen oli 3.9kg Joulun jälkeen plussalla, tänään enään 1kg joten tuo 2.9kg lähti vessassa ravaamisella (kiitos vesi-tankkauksen) sekä 2000m uinnilla ja 6000m juoksulenkillä. Huomenna jatkan tuon 1kg hävittämistä että pääsee taas normaaliin painonpudotustahtiin. Ihmeellistä miten nestetasapaino saa pääkopan lähes sekoamaan :)

• cuba libre

Mulla meni joulukilot jo miinukselle. 2kg oli "pahimmillaan" plussaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe