Hei, olenko liian nuori hoitamaan kissoja esim. Kun omistaja menee lomalle. Minulla on ollut kokemusta kissoista, koirista, liskoista ja jyrsijöistä. Minulla on ollut kissoja ja nytkin 1kisu. Olisi kiva saada kesätyö vai pitääkö mun oottaa et kasvan vähä isommaks. Sanokaa mielipiteenne. Kiitos
Olen 12v ja haluaisin hoitaa kissoja.
2
106
Vastaukset
- Deuce3
Itse en ainakaan antaisi kissojani 12-vuotiaan hoidettavaksi jollen ole itse paikalla vai vähintään lähistöllä.
Kerro toki tarkemmin millaista kokemusta sinulla on mistäkin eläimestä, elääkö kissanne ulkona ja miten perehtynyt olet ko. eläinten ruokintaan ja muuhun hoitoon?
On niitä kesätöitä varmasti tarjolla kun vähän etsiskelet. Pelkkä koirien lenkitys voisi olla hyvä tapa aloittaa ennenkuin ota täyttä vastuuta toisen lemmikistä. - ehkäpä niin
Varmaan 12 vuotias pystyisi aivan hyvin huolehtimaan kissoista ellei tulisi mitään yllättävää tilannetta.
Kissat voivat sairastua ja ne pitäisi viedä eläinlääkärille, kuljetukset sinne ja lääkärinmaksut ja lääkkeiden annot ym. arvaamattomat tilanteet.
Myös kissat voivat päästä karkuun vaikka yrittäisikin olla huolellinen ovien aukaisuissa ja pitää ikkunat suljettuina.
Mikäli perheesi suostuisi ottamaan vastuuta kissojen hoitoon mikäli ongelmia ilmenee, normaali kissojen hoito eläinrakkaalta nuorelta kyllä sujuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329