Jeeps elikkä vois joku listata mulle hieman asioita miten saisin nettiä hieman nopeammaksi moninpeluuta aatellen. Kyseinen mokkula toimii mokkulalla. Ja miksi? no tänne ei vielä ole mahdollista saada laajakaistaa tai mitään muutakaan nopeampaa:( Nopeudet ovat siinä maksimissaan: 14 Mb ja tasasena se pysyy siinä 8-9 pintaan. Mokkulan netti on jaettu reitittimellä 6 koneelle, joista kaksi on xbox 360:siä. Itelläni on pelaamiseen tarkoitettu pc. Eli kysymys kuului et miten saisin tuon bugeilun nettipeluussa poies? Tiedän että mulla on "maailman" parhaimmat edellytykset saada toimiva nettiXD. Tällä hetkellä oon lyöny kaikki silmää hivelevät pikseli karkit mahollisimman alhaisiksi jolla oli hieman vaikutusta mutta ei paljoa.
Ihana Soneran mokkula:DD
Aaapuuva!
3
85
Vastaukset
Joko hankkimalla lisäantenni mokkulaan jos siihen saa sellaisen. Muuta keinoa ei taida olla.
langaton modeemi hyvä vastaan otin koneeseen :)
lisättyny viel nopeempi netti yhteys. mokkula ei ikin ole hyvä- minävaabnyh
http://adf.ly/Gepkf tuolta apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081