Ainoastaan vanhemmat ja velipojat tekivät eleen onnitellakseen - hekin varmasti vain velvollisuudentunnosta. Kyllähän mieli tekisi kietaista kunnon kännit - yksi vuosi taas hukkaan elämästä. Yksin vanhettiin tämäkin vuosi ja aivan varmasti seuraavatkin. Känniä en voinut eilen ottaa, enkä voi tänäänkään. Viikonloppuna tulee varmasti tempaistua tukevat kalsarikännit. Nyt ei voi kuin kuunnella Sentencediä...
http://www.youtube.com/watch?v=yvHUtOf9F98
ATM:n synttärit
6
120
Vastaukset
Olist kertonut heti. PALJON ONNEA SULLE! :)
http://media.psu.com/media/flashconsole/12-09-12-14-42_0_lbp_vita_flash_console_banner.jpg :)- taasvuosivanhettu
Kiitoksia Sinulle eleestäsi. Kyllähän sitä jo lapsena oppi, etttei synttäreillä ole mitään merkitystä kun on syntynyt 26 joulukuuta, ei niitä silloinkaan kukaan muistanut. Mutta kyllä se vain joka vuosi muistuttaa vanhenemista, ensi vuodeksi pitäisi varmaan kehittää kolmenkympin kriisi...
taasvuosivanhettu kirjoitti:
Kiitoksia Sinulle eleestäsi. Kyllähän sitä jo lapsena oppi, etttei synttäreillä ole mitään merkitystä kun on syntynyt 26 joulukuuta, ei niitä silloinkaan kukaan muistanut. Mutta kyllä se vain joka vuosi muistuttaa vanhenemista, ensi vuodeksi pitäisi varmaan kehittää kolmenkympin kriisi...
Ole hyvä! :) Ensvuodeksi suunnittelet jotain, millä eivät voi unohtaa. On se tosiaan onnetonta syntyä "Jeesus-lapsena". Mulla on synttärit helmikuussa ja silloin on yleensä sellainen pakkanen, et kukaan ei liikahda kodistaan mihinkään, ja kun vuodenvaihdekin on mennyt juhlimiseen..
- Hämärän rajoilta
Tästä saat pienen vilpittömän ei-velvollisuudentunnosta tehdyn onnentoivotuksen: http://www.sendspace.com/file/y36zt3
- 1+9
Mullakin on synttärit helmikuussa. Ei sekään tunnu miltään parhaalta mahdolliselta ajalta synttäreille. Eikä muakaan juuri kukaan muista syntymäpäivänä. Kukapa näin mitätöntä ja muiden silmissä varmasti hyvin näkymätöntä ihmistä nyt muistaiskaan.
Mitä onnittelemista siinä edes on kun on aina vuoden vanhempi ja aina huomaa olevansa yksin ja epäonnistunut kaikessa? Olen siis itsekin niinsanottu atm ja lisäksi aika erakko luonteeltani.
No minkäs sille mahtaa kun on syntynyt niin ujoksi että on todella vaikeaa olla tekemisissä ihmisten kanssa ja kontaktin luominen vastakkaiseen sukupuoleen tuntuu mahdottomalta. Sen takia on helpompaa olla yksin mutta kuitenkin tunnen suurta surua tilanteestani. No mulla taas on synttärit parhaaseen kesäloma-aikaan, ja lapsena olin siitä katkera, kun koulukaverit ja muut olivat lomilla eikä kukaan päässyt synttäreilleni. Näin aikuisena ei sillä enää ole merkitystä. Tosin nykyään Facebookin myötä onnitteluja sataa kaikenmaailman puolitutuiltakin, joiden kanssa en muuten ole missään tekemisissä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124