ATM:n synttärit

taasvuosivanhettu

Ainoastaan vanhemmat ja velipojat tekivät eleen onnitellakseen - hekin varmasti vain velvollisuudentunnosta. Kyllähän mieli tekisi kietaista kunnon kännit - yksi vuosi taas hukkaan elämästä. Yksin vanhettiin tämäkin vuosi ja aivan varmasti seuraavatkin. Känniä en voinut eilen ottaa, enkä voi tänäänkään. Viikonloppuna tulee varmasti tempaistua tukevat kalsarikännit. Nyt ei voi kuin kuunnella Sentencediä...

http://www.youtube.com/watch?v=yvHUtOf9F98

6

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • taasvuosivanhettu

Kiitoksia Sinulle eleestäsi. Kyllähän sitä jo lapsena oppi, etttei synttäreillä ole mitään merkitystä kun on syntynyt 26 joulukuuta, ei niitä silloinkaan kukaan muistanut. Mutta kyllä se vain joka vuosi muistuttaa vanhenemista, ensi vuodeksi pitäisi varmaan kehittää kolmenkympin kriisi...

• taasvuosivanhettu kirjoitti:

Kiitoksia Sinulle eleestäsi. Kyllähän sitä jo lapsena oppi, etttei synttäreillä ole mitään merkitystä kun on syntynyt 26 joulukuuta, ei niitä silloinkaan kukaan muistanut. Mutta kyllä se vain joka vuosi muistuttaa vanhenemista, ensi vuodeksi pitäisi varmaan kehittää kolmenkympin kriisi...

Ole hyvä! :) Ensvuodeksi suunnittelet jotain, millä eivät voi unohtaa. On se tosiaan onnetonta syntyä "Jeesus-lapsena". Mulla on synttärit helmikuussa ja silloin on yleensä sellainen pakkanen, et kukaan ei liikahda kodistaan mihinkään, ja kun vuodenvaihdekin on mennyt juhlimiseen..

• Hämärän rajoilta
    • 1+9

Mullakin on synttärit helmikuussa. Ei sekään tunnu miltään parhaalta mahdolliselta ajalta synttäreille. Eikä muakaan juuri kukaan muista syntymäpäivänä. Kukapa näin mitätöntä ja muiden silmissä varmasti hyvin näkymätöntä ihmistä nyt muistaiskaan.

Mitä onnittelemista siinä edes on kun on aina vuoden vanhempi ja aina huomaa olevansa yksin ja epäonnistunut kaikessa? Olen siis itsekin niinsanottu atm ja lisäksi aika erakko luonteeltani.

No minkäs sille mahtaa kun on syntynyt niin ujoksi että on todella vaikeaa olla tekemisissä ihmisten kanssa ja kontaktin luominen vastakkaiseen sukupuoleen tuntuu mahdottomalta. Sen takia on helpompaa olla yksin mutta kuitenkin tunnen suurta surua tilanteestani.

• No mulla taas on synttärit parhaaseen kesäloma-aikaan, ja lapsena olin siitä katkera, kun koulukaverit ja muut olivat lomilla eikä kukaan päässyt synttäreilleni. Näin aikuisena ei sillä enää ole merkitystä. Tosin nykyään Facebookin myötä onnitteluja sataa kaikenmaailman puolitutuiltakin, joiden kanssa en muuten ole missään tekemisissä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe