Haluaisin kuulla kokemuksia muilta,joiden puoliso on muuttanut Suomeen.
MIten saitte oleskeluluvan ja kuinka nopeasti sen sai?
Itselläni on kaksoiskansalaisuus,mutta miehelläni on vain oman maansa. Tätä nykyä asun itse taas Suomessa ja tänne olisi tarkoitus miehenikin muuttaa lopullisesti. Miten asiassa edistytään ja kauanko se kestää?
Tietoa janoava
Tietämätön
1
100
Vastaukset
- kokenut19
Me menimme ns. pitkän kaavan mukaan: lukuisia tapaamisia vuoden sisällä tutustumisesta, ensimmäinen viisumi Suomeen, kun olimme tavanneet kolme kertaa ensin, viikon verran vietetty aikaa yhdessä. Tämä oli ainut kerta, kun minulle soitettiin ja kyseltiin tarkempia tietoja.
Häiden jälkeen puolisoni palasi kotiin ja teki työnsä loppuun. Minä pistin oleskelulupapaperit sisään. Puolisoni muutti Suomeen 6 kk. häistä. Neljä vuotta Suomeen muutosta hän ja lapsensa saivat kansalaisuudet.
Kaikki tämä ilman ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625