Sain pukilta hienon Lumian.
Minulla on ennestään Soneran kännykkäliittymä sekä Elisa Viihde (kaapeli).
Mitäs minä nyt teen, kun haluan käyttää Lumian kautta nettiä? Onko kännykkäliitymä vaihdettava Soneraksi?
Että menimät mokoman ostamaan..
Mummo päästään pyörällä
1
166
Vastaukset
- helper
Tarkoitat kai internet liittymän vaihtamista Soneraksi? Sanoisin, että Elisa Viihteen mukana tuleva modeemi oikein sovellu tähän, sillä modeemissa pitäisi olla WLAN (Langaton lähiverkko). Mahdollisuuksia on pari:
1) Vaihdat internet liittymäsi, ja ostat WLAN Reitittimen (En suosittele tätä kuitenkaan)
2) Kun hommaa ns. "uuden" Sonera liittymän, siinä tulee 3G verkko mukana, jos valitset sellaisen paketin. Kun laitat Soneran SIM-kortin puhelimeen, avaat vain selaimen ja netti pelaa ilman säätelyä ja toimii 3G verkolla.
Uuden liittymän voi tilata Sonera asiakaspalvelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595