Etsin hinta-arviota kahdelle omistamalleni Kaj Frankin suunnittelemalle? Kolme ruusua syvälle lautaselle. Lautasten halkaisija on 23 cm, pohjassa Arabian leima tehtaan piippuineen. Ja numero 10. Kukkien väri on punainen. Väestöliiton astiastoa?? Lautaset ovat ehjiä ja hyvänvärisiäkin.
Arabian vanhat lautaset
Oululainen3
2
387
Vastaukset
- astiatori
Onko kaikki kolme ruusua lautasen pohjassa vai ovatko reunuksella? Onko lautasessa jokin reunus, esim. kullanvärinen?
Kuva auttaisi kovasti, autan mielellään :) Tosi vanha on jo sinun viestisi, mutta jos satut huomaamaan tämän vielä, niin minulla on myös 1 samanlainen lautanen punasilla ruusuilla.Se on pieni matala lautanen. Hintaa en tiedä, mutta Franck ei ole suunnittelija vaan Richter ja ovat tod.näk.Väestöliiton avustusastiastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670