Nyt rupeaa pikkuhiljaa riittämään!

Joudun kyllä poistamaan profiiliin koska ei naiset vastaa asiallisiin viesteihin sanallakaan! Haen siis tositarkoituksella naista, mut nyt täytyy uskoa ettei se onnistu!

8

384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minavain*

Itse tein naisena ihan saman - viestejä tulee, mutta tuntuu, että kukaan ei ole tosissaan etsimässä mitään...

• rumamies

Et ilmoittanut olevasi juoppo ja narsisti joten naiset tuskin vastaa sulle.

• r67k78l

Kyllä sen profiilin voi poistaa ihan ilman tällaisia aloituksiakin.

• tiedän että

palstoilla liehuu enimmäkseen BAARIEN JAKORASIAT, siis MIEHISSÄ!!! Sellaiset miehet, jotka jakaa munaansa baareissa muttei halua tutustua naisiin syvällisemmin.

Missä lienee KUNNOLLISET ihmiset? Jostain niidenkin täytyy etsiä elämänkumppania jos ei töistä tai koulusta löydy!!!!!!!

• Jäkä jäkä

Kyllä niitä ihan kunnollisia ja normaaleja miehiä löytyy yhtälailla, mutta omapa on häpeesi jos et heitä löydä. Ongelma nimi kun sattuu olemaan, että suurin osa naisista odottelee vaan viestiä ja kun miesten profiilien jako on 1:20 eli 20 profiilista löytyy yks normaali ja 19 on näitä "paska" viestien lähettäjiä. Jos naiset olisi tällä palstalla vähän oma-aloitteisempia, niin voisi se valo sinne risukasaankin paistaa.

• fdfgefg
        Jäkä jäkä kirjoitti:

Kyllä niitä ihan kunnollisia ja normaaleja miehiä löytyy yhtälailla, mutta omapa on häpeesi jos et heitä löydä. Ongelma nimi kun sattuu olemaan, että suurin osa naisista odottelee vaan viestiä ja kun miesten profiilien jako on 1:20 eli 20 profiilista löytyy yks normaali ja 19 on näitä "paska" viestien lähettäjiä. Jos naiset olisi tällä palstalla vähän oma-aloitteisempia, niin voisi se valo sinne risukasaankin paistaa.

Nimenomaan.

• kunnollinen m

Kyllä niitä kunnollisiakin miehiä palstalta löytyy. Kannattaa tosiaan olla itsekin aktiivinen jos jonkun profiili kiinnostaa. Yleensä se on se pelimies, joka pommittaa monia naisia viesteillä aivan samallailla kuin baarissakin, kun taas se kunnollinen mies on passiivisempi, mutta varmasti pistää enemmän ajatusta peliin eikä häviä kuin tuhka tuuleen jossei irtoa samantien.

• pyhjapöh

Saman huomannut, että turhaa koko touhu. Täytyy se kai pikkuhiljaa uskoa, että ilmeisesti kaikkein nirppanokkaisimmat ja ylimielisimmät naiset ovat nettideiteissä kun asialliseen viestiin ei voi vastata yhtikäs mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe