Trolleillehan on ihanteellista, ettei heidän tarvitse rekisteröityä, ja siksi pakollisesta rekisteröitymisestä ei haittaakaan juuri olisi. Tai tätä mieltä itse olen, mitä muut?
Rekisteröinti pakolliseksi Suomi24:ssa?
5
103
Vastaukset
- ???
- Miksi ajattelet että anonyymin rekisteröitymisen pakko vähentäisi häiriköintiä?
- Rekisteröitymispakon haittapuolia olisivat mm mainostulojen huomattava menetys ja useimmista tärkeistä asioista asiallisesti keskustelemisen loppuminen sen pelossa että rekisteröidyn nimimerkin keskusteluhistoria vaarantaa keskustelijan yksityisyyden.
- Hyötypuolia ei juuri olisi paitsi että asiattomia viestejä voisi poistaa hieman tehokkaammin poistamalla kaikki häirikön viestit tai koko tili. Häiriköllä olisi tietenkin useita tilejä ja hän saisi niitä milloin tahansa lisää joten asiattomien viestien ongelma ei juuri edes vähentyisi.- mun ehotus
elvealin kirjoitti:
Ei se häiriköitä tietenkään poistaisi, hidastaisi lähinnä, mutta olisi se parempi tyhjää.
Pakkorekkautuminenkaan ei olisi välttämätöntä, mutta sääntöjä rikkovien viestien poisto ainoastaan rekautuneille. Ja sitä kautta myöskin jos olet kirjautuneena niin joutuisi myös nikkiään käyttämään eikä saisi vain valita "käytä toista nikkiä".
- kiusattu 55
et kai naurata - jokainen on rekattu - sieltähän al-qaida islaminvastaisten ihmisten nimet kaivaakin - mitä sillä reksiteröinnillä on arvoa?
olen sanonut sata kertaa älkää sanoko oikeita nimiä täällä !!!
Siitä rekkaamisesta on se hyöty että saa ilmoituksen feikki sähköpostiin kun joku vastaa.
Siitä rekkaamiseta on se haittaa - kuten tapauksessani - että kiusaajat rikkovat sen rekatuin nimen
tässä selostus pulmassa ::
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11183402
Minun nimi on rikottu ainakin ateisti palstan nimeltään uskonnoton lähimmäinen rikkoi sen - se suuttui jostain ja rikkoi fenno.maani nikin seuraava fennis on rikottu jonkun islaminlaisen / islamin kannttajan / ypin taholta - joten ei ole mitään iloa NÄYTTÄÄ sitä rekisteröityä nimeä. Kyllä se on mutta kaikki aktiivisesti kiusatut piilottaa sen joten ilo jaa aika pieneksi.
Tuossa alla lukee Käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi.
Sitä klikkaa ja saa valita itselleen uuden nimen niin rekattu nimi ei näy kuin ehkä sherrifille mikä sekin on usein kiusaaja- noita rekatuja nimiä ei kannata näyttää eikä oikeita nimiä tälle huuhaasivustolle antaa
Äläkä kysy miksi yritän lyödä päätä seinään. Mutta pääni on tosi kipeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927