Miksi en saa sähköpostiani auki. Posti aukeaa vain keskustelupastalleni en halua
sinne? sinne
Sähköposti ei toimi
24
903
Vastaukset
- TA.
Ei toimi minullakaan. Ongelma jatkunut viime perjantaista. Eikä YLLÄPITO OLE VASTANNUT minulle mitään. Eiköä muutenkaan näy mitään häiriötiedotetta.
Onneksi on keksitty kuningaskuluttaja. - Polje kusti
Ei kulje posti....:(
- hilario0
Voisivat laittaa kyllä jonkun tiedotteen asiasta, että ei tarvi turhaan ottaa verenpainelääkkeitä...
Sama ongelma täälläkin!
En ole saanut tänään sähköpostiani auki olenkaan, ehkei se olisi eilenkään auennut! Mene tiedä!
Aika ajoin tietsikkani valittelee ahtaudesta ja huonosta terveydestä. Raivasin lisää tilaakin justiinsa, mutta ei auttanut. Posti on ja pysyy kiinni. PAH!
Toivottavasti kyseessä on jokin vuodenvaihteeseen liittyvä pikkuvika, jonka siellä Suomi24:ssä pikapikaa korjaatte.
Omien tietojen päivittäminen ei onnistunut, kun ajattelin vaihtaa salasanan, mutta eihän se onnistunut! Minulla kun ei tällä hetkellä ole muuta sähköpostiosoitetta kuin tämä suomi24.fi !
Terveisin
Iloinen Irmeli , joka siis nyt ei ole iloinen.
PS. Viime aikoina sähköpostini on ollut tulvillaan henkilö-nimillä lähetettyä mainos- yms roskapostia. Miten sellaisen estää? Nytkin niitä on parissa päivässä sarmaan kertynyt tosi monta kymmentä. Saa olla tarkkana, että huomaa oikeat, tärkeät ja tarpeelliset postit!
Kaikesta huolimatta: Hyvää Uutta Vuotta Kaikille !
Irmeli- Ei vaan aukea
Ei aukea sähköposti. Ei kotona eikä töissä.
- loppui käytttö
Minulle vastasivat että olen poistanut sähhköpostitilini, siksi kirjautuminen ei onnistu. Aika ontuva selitys.
- miten päästä eroon?
Kuka sinulle vastasi? Mistä löysit osoitteen minne kirjoitta, tai numeron, minne soittaa??
Kauheeta kun ei saa hoidettua asioiuta!!!! - miksi onneton olen v
miten päästä eroon? kirjoitti:
Kuka sinulle vastasi? Mistä löysit osoitteen minne kirjoitta, tai numeron, minne soittaa??
Kauheeta kun ei saa hoidettua asioiuta!!!!Sinkkukuvia kyllä pukkaa ruudun täydeltä, mutta missä on asiaosaajat?
- ====
Kirjautuminen postiin toimii hitaasti.
- virusko vai vakoilu
Onko muilla ongelmia postiin ja treffeihin kirjautumisessa tänään 13.1.2013?
Tulee SSL-varoitus joka kieltää kirjautumisen koska se ei ole turvallista. Mulle ei ole tällasta herjaa tullut koskaan aiemmin S24 kirjautuessani. Mitähän tässä pitäsi tehdä?- Pöööööh
sama ongelma taitaa olla kaikilla, kukaan ei vaan tiedota yhtään mitään!!!!
- on lääkkeet otettu
Sama ongelma täälläkin siis posti ei aukea, tulee vaan varoitus mm. salakuuntelusta!
- turkulainen 14
samaa täällä ,ei aukea.vain varoitus tulee niinkuin muillakin.
- kkk
Ei pelaa tääläkään mikään suomi 24,menikö nää sivut paskaksi kun tuli uusi treffi sivusto..
Ei ole toiminut koko päivänä. Ihme juttu ettei sivulle saa ilmoitusta ongelmasta. Luulin että vika on puhelimessag
- lisa123
Voisitteko nyt ystävällisesti vastata,kauanko tämä sähköpostin sulku kestää?
- kiroilua
Miten h......ssä pääsen eroon tästä? kuka hoitaa pakolliset asiani, kun Suomi24 ei toimi vieläkään?? Pahoittelut eivät enää riitä!!
- aukea ei
Sähköpostini ei aukea
onko taas jossakn joku vika ,vai onko koneessani vikaa - ei aukea
Ei aukea minullakaan sähköposti.
- säälittää jo...
Onko kyseessä jokin uusi parannus kun sp ei toimi?
- Soumi24
Kyse ei olla vika van usi ominasuus. Te soitta meida maksulline numoro ja me saada raha... eika posti tomi te soita uudelle ja me saada lisa raha. Haa haa haa, somelaiset olla tymia!
- huonoa mainosta
Huonoa palvelua, joten huonoa mainosta täällä mainostaville yrityksille... Jos itse maksaisin mainospaikasta näille niin vaatisin ainakin että luvatut palvelut toimisivat. Tai että ainakin ilmoittaisivat että vika on havaittu ja sitä korjataan.
- nikkikin meni
Ei aukea sähköposti
eilen huomasin että suoli on ottanut takas paluu vietsit omalle foorumille
mutta en saa auki sähköpostia
Tahdon takas sen vanhan systeemin kun visteit sai suolen puolelle! Ei aukea täälläkään
MIKÄ ON TÄMÄN "palvelun " nimi
Haluan ilmoituksen sähköpostiini ........... , mikäli joku vastaa viestiini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154