Kävin katsomassa salkkari elokuvan. se oli mielestäni hyvä. elokuva kertoo siitä kun Sampo Kaukovaara ja hänen nais ystävänsä tessa aikoo kostaa tessan pojan kuoleman. Sampo ja tessa ei kuitenkaan saa kostettua vaan lentävät laivan kannelta alas. Elokuva tulee saamaan jatko-osan.
Salatut Elämät elokuva arvostelu
12
1184
Vastaukset
- fjkotrlöh
ketä kiinnosaa se elokuva jossa on inisevä peppi ja ja heidi
ihan paska se - 15 + 17
ehkä paras 'elokuva arvostelu' ikinä:DDDddd
- fani6
Mieletöntä pas***. Ei ole edes huonon arvostelun arvoinen
- vitun idiootti
Kivat sulle. Olin suunnitellut vuokraavani tämän elokuvan. No eipähän tarvi sit tätä kattoo.
- Sipulisoosi
Elokuva oli hyvin ennalta-arvattava ja perinteinen. Mutta se oli kuitenkin viihdyttävä. Salkkarilaatua, mutta itse joka tapauksessa pidin!
- s s
Onhan tää aloitus joku vitsi? Onhan?
- 4rt65gh
Juonipaljastuksia!!!
- Anonyymi
Salkarit tulee tv;stä mutta mitään selvää ei puheesta saa, miks ei oo tekstitystä
Vallankin nuoret nätelijät eivät osaa puhua??!!- Anonyymi
Eilen Mira sanoi "Lindan joukot on raskasta".
Kyllä niihin tekstitykset on kun vaan laittaa päälle.
- Anonyymi
Salkkareissa varsinkin Miran eikä Violankaan puheesta saa mitään selvää kun pelkkää muminaa vaan. Olen pidemmän aikaa kiinnittänyt tähän huomiota, voisivat opetella puhumaan selvästi.
Muiden puheesta kyllä saa hyvin selvää - Anonyymi
Jatkuva homostelu ja viinin litkiminen joka ikisessä pätkässä ihmetyttää. Nuoret jostain kumman syystä sarjaa katsovat, saavat oppia miten aikuisena eletään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450