Miten saada kuume mahdollisimman nopeasti?

efficank

Parinviikon päästä olis tiedossa todella epämiellyttävä viikko koulussa (tällähetkellä olen työssäoppimassa) ja joutuisin sillon olemaan tekemisissä ihmisen kanssa joka on minua muutama vuosi sitten satuttanut ja jonka takia edelleen kärsin henkisesti pahoin.. Joten tälleviikolle on ehdottomasti pakko saada äkillinen kuume nousemaan, joten onko mitään keinoja? En haluaisi todellakaan olla näin tyhmä ja tehdä jotain tällaista, mutta ei ole mahdollisuutta, että voisin jotenkin välttää tilanteen tämän henkilön kanssa ja edelleenkin olen aivan liian heikko kohtaamaan tämän ihmisen. Joten nyt jotain pikaisia vinkkejä, että miten saada kuume mahdollisimman nopeasti? En halua kuitenkaan mitään vaarallista kokeilla, vaan saada tämän nousemaan jotenkin ns. "turvallisesti" . Olen kuullut, että tupakan puruja pitäisi syödä mutta ei ole kuulemma kovin terveellistä, samoin ksylitoli. Joten mikä neuvoksi? Olkaa kilttejä ja kertokaa vinkkejä! Kiitos jo etukäteen :)

5

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sota Mies

Armeijassa hangattiin kuumemittaria viltin reunaan, siinä se lämpeni sopivasti...

• Tyrskytär

Eiköhän nyt kannattais vain hoitaa tuo aikuismaisesti ja ottaa asia puheeksi. Et ole yksin pelkosi kanssa. Rohkeasti vaan puhumaan asiasta esim. työssäoppimisjakson valvojan kanssa tai koulun kanssa. Asioita ei voi juosta pakoon.

• Dr Who

Kuume on elimistön puolustusjärjestelmän keino hyökätä taudinaiheuttajia vastaan. Virus tai bakteeritartuntojen aiheuttamat hälytyssignaalit kulkeutuvat aivojen lämpökeskukseen, joka sitten nostaa lämpötilaa edistääkseen paranemista.

Joten: Ei siis ole olemassa mitään suun kautta nautittavaa ainetta joka nostaisi kehon lämpötilaa. Tupakasta saat nikotiinimyrkytyksen ja ksylitolista ilmavaivoja. Myöskään kylmässä oleskelu ei nostata kuumetta, vaan luonnollisesti laskee kehon lämpötilaa.

Saunominenkaan ei auta, koska ihminen on tietenkin nisäkkäänä otuksena tasalämpöinen. Kehon sisäinen lämpötila ei siis muutu merkittävästi kuumassaan löylyssä.

Jos haluat kuumeen niin valitettavasti ainoa keino sen saada on sairastua oikeasti, vaikkapa flunssaan. Siihen auttaa lähikontakti jonkun sitä sairastavan läheisyydessä.

• professori t.ollola

Kaiva korvastasi vaikkua, mieluiten keltaista. kaiva niinkauan että sinulla on 3 teelusikallista sitä, ja sitten sekoita siihen bensaa, varma kuume taattu. itse kokeilin niin on 45 asteen kuume. VAROITUS, SIVUVAIKUTUKSINA SAATTAA OLLA LÖYSÄ KAKKA .

• Einäin

Kukaan ei juo bensaa haloo?? Ja 45asteen kuume on tappavaa. Mieti vähän mitä puhut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60