Eli siis omistan 8 vuotiaan kissan... Ja jonkun aikaa olen huomannut (edellisestä rokotuskerrasta, tosin samana päivänä se hotki 2 lintuakin) että kun sen ottaa syliin, saa pisaroita, ihan kuin vettä kädelle sen nenästä. Muuten nenän pinnan kosteus vaihtelee.
Nyt kissani on alkanut myös kuorsaamaan syvästi nukkuessaan. Se on aina kuulostanut tosi omituiselta kehrätessään, ihan kuin kurkkukipuinen traktori :-)
Ja vielä on tullut maukumisäänen muutosta. Aloittaessaan maukumaan se alkaa käheänä ja huonosti kuuluvana. Muutaman kerran jälkeen se kuulostaa jo ihan normaalilta.. Ihan kuin ihmiset aamulla juuri heränneinä, vähän aikaa puhuttuaan äänikin kulkee taas. Tämä alkoi sen rokotuksen/ lintujen jälkeen.
Muutem se nukkuu paljon mutta syö hyvin; haluaa leikkiä ja käy normaalisti hiekkalaatikolla...
Pitäisiköhän mun käyttää sitä lääkärissä?
kissan nenä tiputtaa toisinaan kirkkaita pisaroita
huolissaan
1
93
Vastaukset
- jompatti
Idiootti. Ai pitäisikö käyttää eläinlääkärissä? Kaltaisillesi ei pitäisi kenenkään antaa lemmikkiä. Totta helvetissä pitäisi viedä eläinlääkäriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329