kysymyksiä miehille...

keeaan

Jotka ovat olleet/ovat seksisuhteessa

1. Teitkö naiselle heti selväksi, että haluat vain seksisuhteen?
2. Kerrotko ystävillesi seksisuhteestasi vai pidätkö salassa
3. Onko se niin, että kun näette menette suoraan asiaan ja sen jälkeen sanotte heipat, vai teettekö muutakin yhdessä?
4. Kehutko tai pidätkö vakipanoa muutenkin hyvänä?

4

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '-'-'-'-'-'

1. En
      2. En kerro, eli salassa
      3. Yleensä asiaan, pientä small talkia joskus
      4. Kyllä - Kyllä

• ===D (I)

1. Ei missään nimessä naiset ovat herkkiä ja tunteellisia. En usko että naiselle voi kertoa suoraan etten ole kiinnostunut sinusta mutta pimppa kelpaa kyllä.

2. Kyllä anonyymina ja jos kaverini ei varmasti tunne kyseistä daamia. Tietenkin täytyy olla jotain jännää ja erikoista kerrottavaa eikä pelkkä rutiini pano ketä se nyt jaksaa kiinnostaa. Kerran nuoruudessani kerroin hyvälle kaverilleni että polkasin yhtä yhteistä tuttua ja ei mennyt aikaakaan kun kaverini oli jurrissa ruinaamassa häneltä persettä kun kerran minäkin olin saanut arvatkaapa sainko minä enää toista kertaa.

3. Eipä ole minun kohdalleni osunut sellaista nymfomaani, seksipetoa joka olisi helohetivalmis kun nähdään kyllä siinä on joutunut yhtä sun toista esilämmittelyä tekemään. (HUOKAUS !)

4. Kyllä-Ehdottomasti vakiohoidokki on parempi kun on oppinut sekä kertonut mistä toinen pitää siten että, molemmat nauttii seksistä. Harvemmin se ensimmäinen kerta on mitenkään mairitteleva loistosuoritus enemmän tai vähemmän ne on mennyt penkin alle jännityksen tai alkoholin takia.

• hmmmmmm

Mielenkiintoinen aihe ! Olen pohtinut naisena samoja juttuja:)

• 1. Kerron
      2.Pidän salassa
      3.Melkopian riippuu tilanteesta. Jatketaan jos molemmille sopii.
      4.Kehun ja pidän hyvänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60