Etsin kissanpentua rakastavaan kotiin neljän kissan laumaan. Etsin kotikissaa.
Perheeseemme kuuluu neljän kissan lisäksi kaksi aikuista ihmistä. Pidämme kissoistamme hyvää huolta ja tarjoamme kissoille laadukasta ruokaa, hoitoa, huolenpitoa ja rakkautta. Kissat ovat meille perheenjäseniä. Kissamme ovat sisäkissoja ja uusi perheenjäsenkin tulee olemaan sisäkissa. Kissat pääsevät ulos metsään valvotusti valjaissa.
Olen jo pyytänyt löytöeläinkoteja ilmoittamaan mikäli heille ilmaantuu kissanpentuja mutta toistaiseksi yhteydenottoja ei ole tullut.
Etsin kissaa Oulun seudulta ja lähellä olevista kunnista (mm. Rovaniemi, Raahe, Ylivieska, Tornio, Kemi, Utajärvi, Muhos, Oulainen).
Jos sinulla on kissanpentu, joka tarvitsee kodin, ota yhteyttä. Kerron lisää perheestämme jos ilmoitat esimerkiksi sähköpostisi tähän ketjuun tuohon alle.
Ostetaan kissanpentu Oulun seutu
RAG n 03 21
0
217
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233