Tehokas bensakäyttöinen raivaussaha, sahan mukana tulee valjaat. Mukana käytetty terä, parhaan leikkaustuloksen saat käyttämällä omaa, uutta terää.
Lisämaksusta lisävarusteena on myös siimapää (20,- / pv)
Palvelen joka päivä klo 8-20 välillä
Pidempiaikaisesta vuokrauksesta katsotaan aina edullinen pakettihinta, soita ja kysy lisää.
Terä ei varsinaisesti kuulu tuotteen vuokrahintaan mutta mukana on teroitettu terä.
Pääkaupunkiseudulla ja Porvoon lähellä kuljetus 30,-/ suunta.
Toimitus:
Helsinki, Vantaa, Espoo, Sipoo, Porvoo
Hinta: 25,- / päivä
Yhteystiedot: Ideam Rent, Helsinki, Vuosaari
P. 040 5058350
jani@ideam.fi
O: Vuokrataan Husqvarna 345FR raivaussaha
ideam_rent
1
444
Vastaukset
- issikka71
Olisin kiinnostunut vuokraamaan raivaussahan muutamaksi päiväksi
Asumme nurmijärvellä..
voiko sahan tulla hakemaan itse??
Ja maksaa paikan päällä?
päivillä ei niin väliä...
eli viikollakin käy...
ja koska en osaa sanoa miten mopo lähtee käsistä ku aloitan hommat niin
anna tarjous esim samalla kolmestakin päivästä
Katja patronen
Puutarhatie 56
05450 Nukari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144