opettajien ylipitkät lomat

karjankasvattaja

Olen entisenä karjankasvattajana yli 35 vuotta käytännössä lomatonna seurannut
opettajien työtä, muutama hassu tunti töitä päivässä , viikonloput vapaat , älyttömän
pitkä kesäloma samoin joululta loppiaiseen ,ja täydellä palkalla.
Pitäisi kesäaikaan vaikka velvoittaa puistojen siivoojiksi. Jos koko kesä löhötään
niin siinä väkisinkin alkaa tulla makuuhaavoja joka tulee yhteiskunnalle sietämättömän
kalliksi

6

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19..

Karja taitaa kasvaa itsekseen, kun on luppoaikaa seurata muiden tekemisiä.

• kasvattaja???

Karjahan kasvaa kesät laitumella. Talvella käy vähän apetta heittämässä eteen, meeneekö tunnissa vai pitääkö oikein kaksi tuntia tehdä töitä?

• Ja lisäksi vielä...

Niin ja lisäksi on huomattava että jokainen euro mikä karjan kasvattajalle tulee, on työtä tekevien selkänahasta revittyä tukiaisrahaa!!!! Omalla työllään ei karjankasvattaja tienaa sentin senttiä.

• Booooring!

Mene itse sitten opettamaan niitä räkänokkia, äläkä täällä marise ja vingu. Saat pitkät lomat ja hyvät palkat. Saat vielä samaan hintaan kasvattaakin kaiken maailman hulttioita, joiden vanhemmat ei juuri kakaroistaan piittaa.

• 9+3

Tämä on vapaa maa, joten jokainen valitkoon ammattinsa itse omien kykyjensä rajoissa. Jokaisessa lienee omat hyvät ja huonot puolensa palkkauksen, vapauden, työaikojen ja työolojen suhteen.

Kiitos sinulle siitä, että jaksoit kasvattaa karjaa, jotta saan syödä kotimaista lihaa. Ja kiitos opettajilleni, joilta sain parhaan mahdollisen koulutuksen.

Ja se piti vielä sanomani, että vituttaa sinunkaltaiset turhasta kitisijät. Teidän hoito se vasta kalliiksi yhteiskunnalle tuleekin.

• tuleva ex-lo

9 3, aamen! Ei mitään lisättävää. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60