Hommasin DH hunder boxin, mutta plustv:n kortti ei toimi siinä
On todella outoa kun plustv:n kortti ei toimi tallentavissa HD boxesissa. Sanoivat vaan asiakaspalvelussa, että kortti ei toimi HD boxseissa? Sanoivat vaan, että katso tv:n kautta niin toimii. Niin varmaan toimii, mutta sitten ei ole sitä moduulia ja juoden huomenna menemään ostamaan vielä sen. Miksi laitetaan hd boxeihin kortinlukija jos ei ole vielä olemassa korttia joka siinä toimii? Vai onko joku HD kortti joka siinä jo toimii?
Miksi plustv sitten ei tee sellaista korttia joka toimii HD boxissa? ihme tekniikassa jälkeen jäänyt plus tvkin on kun on HD digiboxi kortinlukijalla, mutta sitten ei ole korttia joka toimisi siinä???
Miksi plustv:llä ei ole vielä HD korttia???
tehkää se HD kortti.
1
204
Vastaukset
- bvsb
Oho meni väärälle palstalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 562760
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 602003
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171557Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301400Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?331384