Samat noin alle kymmenen henkilöä vääntävät samoista aiheista yötä päivää vuodesta toiseen.
Mitä järkeä tälläisessä palstassa on
10
97
Vastaukset
Väännä vaihteeksi - ja kaikkien iloiseksi yllätykseksi - jotain poikkeavaa, mielenkiintoista ja älykästä !
Ole hyvä - foorumi on sinun!- kerro yksi syy
Miksi hukata aikaansa.
kerro yksi syy kirjoitti:
Miksi hukata aikaansa.
Hukkaat kuitenkin aikaasi lukemalla näitä samoja aiheita yötä päivää vuodesta toiseen, niin eikö siinä samalla voisi yrittää parantaa palstan tasoa kirjoittamalla jotain omintakeista.
Voisit tietysti myhäillä tyytyväisenä, kun löytyy edes yksi viisas joka osaa kirjoittaa täyttä asiaa mukaansa tempaavasti. Varmaan jaksaisit valittamatta lukea viestejäsi, huomaisit kuinka foorumin taso nousee. Keksi itse lisää, uskon että sinun lahjoilla varmasti kykenet siihen:)
- suotakoon heille
Trollit rakastaa tätä palstaa.
Ja tyhjäntoimittajat. Eiköhän lopeteta tämä tähän. Syödään turhaa palstatilaa niiltä joilla on jotain muuta sanottavaa, kuin ainainen valittaminen - varsinkin kun valittajilla ei ole mitään sanottavaa.
So long and thanks for all the fish!- tokipa toki
No pitäähän sulki tietty harrastus joku olla
- Larin Paraski
Tää on paras.
- EL: ak:IM
järki puuttuu
Kenen älykkyydestä se kertoo, että seuraat palstaa, jota pidät idioottimaisena? En mä tajua. Olen vähän yksinkertainen. - Kilipukkivuohi
Onhan tämä palsta hyvä tapa roiskaista ennen muita rientoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165