kiusaaminen suolessa

kiusattu 666

Voisitteko tehdä palstan kiusaamisesta ja tästä kaikesta täällä suolessa
Ei tässä kiusaamisessa ole mitään mieltä.
Minäkin olen aikuinen ja suutun kun ei olisi koko päivää aikaa vekslaa näiden kiusaajien kanssa.

Tänäänkin piti tehdä kaikkea kivaa ja aika menee konetta sammuttaessa ja uuden päälle kytkemisessä.

Ja siksi sanon nopeesti suorat sanat ja elina aina suuttuu ja laitta minut bannille.

Tehkää palsta tänne suolien kiusaamisesta jossa ihmiset voisi selvitellä välejään.

YPi, ja lopettakaa tollanen tyhmä sadismi !

Toi on sadismia että poistatte ihmisten kirjoitukset ilman selitystä
Kun niitä kysytään Pulmassa että mikä on pulma niin sanotte vaan että ettei ole tämän palstan aihe

Missä on palsta että selvitätte miksi poistelette ihmisten kijroituksia kun sitten näemme että toisten törkeämmät viestit saavat olla – niin ei teitä kehua voi – minuakin on uhattu tappaa – nauran sille uhkaajalle – senkus tulee voidaan ottaa erä tuossa Kauppakartanonkadulla en minä osaa pelätä kun islmailaiset tapppaa kuiteskin kohta – tämä elämä on enää yhden niksautuksen päässä ja se oli siinä.

6

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusattu 55

Ja tarkoitan myöskin Ylläpidon taholta tulevaa kiusaamista

Joku tolkkuhan tällaiseen pitää tulla.

Ihmisllä on kova nälkä sanoa mielipiteensä ennenkö kirkko taas sulkee suumme ... jokainen tahtoo sanoa oman mielipiteensä

jos te estätte varsinkin kundeja sanomasta ... niin se kiusa on ihan sata varmasti täällä.

Toi poistamienn ilman syytä on sadismia ja ymmärrän että tätä firmaa vastaan hyökätään - se on selviö, mutta mitä pahaa minä olen tehnyt?

sitä en ymmärrä ja istä yritän kyysä ypiltä eikä ne vastaa muuta kuin laista sontaa
      ja se taas ärsyttää lisää

• Palsta löytyy jo...

...tuolta:

NUORET -> KIUSAAMINEN

Niin, on nuorten osiossa.
      Ja miksei koskisikin kaikkia kiusaajia?
      Aikuisinahan heitä harva pitääkään...

eihän täällä ole kuin yksi kiusaaja SINÄ

• reksiteröinti putoaa

Kai minä näen kun teitä kiusataan eikä niistä yksikään ole minä.

Jaahas ja minne se reksiteröintini taas putosi

No mitäpäs sen on väliä
        Eihän täällä mitään asiallisia vastauksia saisikaan joten mitäpä minä niiden tiedoillakaan tekisin?

Mutta missä minä olen kiusannut ja ketä ja minua täällä just kiusataan niin että joka päivä pitää tehdä uusi nikki ja sekin piilottaa vaikka kai tämä kone edelleen pudottaa rekisteröinnin pois ....

• !!!

Olet miljoonan nikin pelle!!!

• nikittömälle

Sinä olet nikitön pelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe