kiusaaminen suolessa

kiusattu 666

Voisitteko tehdä palstan kiusaamisesta ja tästä kaikesta täällä suolessa
Ei tässä kiusaamisessa ole mitään mieltä.
Minäkin olen aikuinen ja suutun kun ei olisi koko päivää aikaa vekslaa näiden kiusaajien kanssa.

Tänäänkin piti tehdä kaikkea kivaa ja aika menee konetta sammuttaessa ja uuden päälle kytkemisessä.

Ja siksi sanon nopeesti suorat sanat ja elina aina suuttuu ja laitta minut bannille.

Tehkää palsta tänne suolien kiusaamisesta jossa ihmiset voisi selvitellä välejään.

YPi, ja lopettakaa tollanen tyhmä sadismi !

Toi on sadismia että poistatte ihmisten kirjoitukset ilman selitystä
Kun niitä kysytään Pulmassa että mikä on pulma niin sanotte vaan että ettei ole tämän palstan aihe

Missä on palsta että selvitätte miksi poistelette ihmisten kijroituksia kun sitten näemme että toisten törkeämmät viestit saavat olla – niin ei teitä kehua voi – minuakin on uhattu tappaa – nauran sille uhkaajalle – senkus tulee voidaan ottaa erä tuossa Kauppakartanonkadulla en minä osaa pelätä kun islmailaiset tapppaa kuiteskin kohta – tämä elämä on enää yhden niksautuksen päässä ja se oli siinä.

6

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusattu 55

Ja tarkoitan myöskin Ylläpidon taholta tulevaa kiusaamista

Joku tolkkuhan tällaiseen pitää tulla.

Ihmisllä on kova nälkä sanoa mielipiteensä ennenkö kirkko taas sulkee suumme ... jokainen tahtoo sanoa oman mielipiteensä

jos te estätte varsinkin kundeja sanomasta ... niin se kiusa on ihan sata varmasti täällä.

Toi poistamienn ilman syytä on sadismia ja ymmärrän että tätä firmaa vastaan hyökätään - se on selviö, mutta mitä pahaa minä olen tehnyt?

sitä en ymmärrä ja istä yritän kyysä ypiltä eikä ne vastaa muuta kuin laista sontaa
      ja se taas ärsyttää lisää

• Palsta löytyy jo...

...tuolta:

NUORET -> KIUSAAMINEN

Niin, on nuorten osiossa.
      Ja miksei koskisikin kaikkia kiusaajia?
      Aikuisinahan heitä harva pitääkään...

eihän täällä ole kuin yksi kiusaaja SINÄ

• reksiteröinti putoaa

Kai minä näen kun teitä kiusataan eikä niistä yksikään ole minä.

Jaahas ja minne se reksiteröintini taas putosi

No mitäpäs sen on väliä
        Eihän täällä mitään asiallisia vastauksia saisikaan joten mitäpä minä niiden tiedoillakaan tekisin?

Mutta missä minä olen kiusannut ja ketä ja minua täällä just kiusataan niin että joka päivä pitää tehdä uusi nikki ja sekin piilottaa vaikka kai tämä kone edelleen pudottaa rekisteröinnin pois ....

• !!!

Olet miljoonan nikin pelle!!!

• nikittömälle

Sinä olet nikitön pelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223