En ole löytänyt miestä joka nielisi ne nesteet jotka emättimestäni valuu kun kostun. Minua ei kiinnosta suuseksi miehen kanssa siten että ottaisin miehen peniksen suuhun, mutta haluaisi miehen joka nielisi emättimeni nesteet. Mistä löydän tämän satujeni prinssin?
Mistä mies joka nielee?
16
1165
Vastaukset
- Kalukalle123456
Kokeile tummia
- yks vaan
Mielelläni tekisin niin, tosin olisi kiva itsekin saada jotain tyydytystä
- juhiiiiss
nuolisin jalkoväliäsi pitkään ja hartaasti sekä nielisin kaiken mitä sinusta irti lähtee. En henkilökohtaisesti tykkää edes siitä että penistäni imetään, mutta minua kiihottaa aivan tolkuttomasti jos pääsen lipomaan naisen röyhelöitä ja niiden sisältöä :)
Kyllä meitä on varmaa paljonkin........
- nuolija2
Mistäpäin olet?
- neitsyt Hanna
Lupaatko ettet sylje pois?
- erde1
neitsyt Hanna kirjoitti:
minä en ainakaan sylkisi. rakastaisin nesteidesi maistelua (:
- namnamnams
neitsyt Hanna kirjoitti:
En tiedä mikä sua niin kammottaa mutta mä ainakin lupaan että nielen aivan kaiken :)
- kimppailua
Kyllä kelpaa, ja kelpaa omat nesteenikin pimpistä nuoltuna. Tykkään tosin siitäkin että minulta otetaan suihin.
- kielimiesss..
ja mitähän tyydytystä nainen siitä sitten saa,jokainen pillua nuoleva mies nielee tahtomattaankin pillueritteitä jos kieltä pyörittelee emättimessä tai ulkosynnyttimissä,ylipäätään märässä pillussa
- ed.
kielimiesss.. kirjoitti:
ja mitähän tyydytystä nainen siitä sitten saa,jokainen pillua nuoleva mies nielee tahtomattaankin pillueritteitä jos kieltä pyörittelee emättimessä tai ulkosynnyttimissä,ylipäätään märässä pillussa
Niin no, mitä tyydytystä nainen ylipäätään saa pimpin nuolennasta?
Tarkoitan lähinnä, että kyllä voin jatkaa nuolennalla ihan hyvin vaikka olenkin jo tullut.
- neitsyt Hanna
lapista olen porot ovat kovia nuolemaan
- jeps1
mistäpäin lappii etelästä vai pohjoisesta
- korpi
minäkin olen lapista Hanna ja tykkään tosi paljon nuolla pimpsaa voi kun saisi tehdä sen oon parempi kuin porot
- Hannele23424
http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/ Koitappa tuolta etsiä :)
- Kettu18
Mä nuolisin kaiken mikä irti lähtee
kyllä kelpaa tykkään siitäkin et mua otetaan suihin (:
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870