Miten pääsee vaivattomasti kohtuu hinnalla?
Vai onko pakettimatkoissa järkeä?
Onko Kololin Stripistä kokemuksia?
Olen asunut 4v mustan Afrikan eri maissa joten luulen tietäväni kuviot, mutta laiskottaa nyt sen verran etten viitsi etsiä netistä vaihtoehtoja.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
Lennot Gambiaan
8
422
Vastaukset
- jeps.
Halvimmat lennot saa Lontoon Gatwickin kautta.
- srippiäää
Tarkoitat varmaan Senegambia strip_iä...käymisen arvoinen, ravintoloita ja lisää ravintoloita...kotu strip,kololi stip, bakau strip...koja paikassa on noita kadunpätkiä, mutta siellä on vain paikallista jallajalla-ruokaa tarjolla,josta pakki menee sekaisin...ei palveluita...
- cheap
Frankfurtista lentää Condor, erittäin edullisilla hinnoilla.
FRA-BJL-FRA nyt helmi-maaliskuussa alle 400,-, siihen lisäät HEL-FRA-HEL n. 200,- niin pääset 600,- menopaluu Banjuliin, tosi edullista.
Condorin löydät www.condor.com - myös
Hki-Lontoo-Banjul pääsee alle 600€/hlö vielä tänä talvena.
- äkkiilähtöö
620e äkkilähtö tjäreborgilta, sis hotellin aamupalalla, tosi edullista.
- missä??
Halvin näyttää olevan yli 800€ ja matkajokeri?
- cheap
Gatwickin kautta lentäessä täytyy yöpyä Gatwickin kentällä tai airport hotellissa ja taas palaa rahaa. Frankfurtin kautta sen sijaan HEL-FRA vv. lennot osuvat todella nappiin Condorin lentojen kanssa.
- Mies 46
Kiitos kaikille vinkeistä.
Frankfurtin kautta matkaan ja pari kolme ekaa yötä vaikka Princess Apartments hotellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804