Onko kenelläkään ideoita pulmaani ? Hoidan ystävän kissoja ja aina kun avaan ovea niin kisut odottaa oven raossa ja karkaavat rappukäytävään. Olen ne vielä saanut estettyä mutta luulen että en kovin kauan. Hoksaavat hyvän pakokeinon tutkia maailmaa oven ulkopuolelta. Jonkunlainen viivytys viritys pitäis keksiä, omat keinot loppui jo alkuunsa.
Hoidokki karkaa, mikä avuksi ?
5
165
Vastaukset
- Useita huoneita
Toiseen huoneeseen kissat jos sellainen on.
- karkurikissat.fi.com
Itse olen estänyt villikillien rappukäytävään katoamisen sillä että kun raotan ovea, on mulla heti laukku, kassi tai ainakin jalka edessä tukkien vapaan karkutien. Pahimman tapauksen kanssa on pitänyt mennä kyykkyyn ja omalla vartalolla ja käsillä estää potentiaalisen karkulaisen tuumat. Hätä keinot keksii!
- viikkoja vielä
Kassilla tai repulla minäkin vielä selvinnyt, sillä hiukan ravistellut oven raossa.
- seuraavaa loma odot
Itselläni oli viime kesänä vastaava ongelma. Vanhalta kissaihmiseltä sain neuvon joka auttoi tilanteseen. Eli otin suihkepullon ja kun raotin ovea niin suihkautin kevyesti vettä kohti kissoja. Mikään muu ei enää auttanut kun olin jo kaikki keinot kokeillut. Nyt ystävälläni on toinenkin ovi samoissa karmeissa jotta sisäänmeno on helpompaa.
Vesikikka toimi jonkinaikaa ja loppuloman kissat viettivät kotonani koska sisäänmenosta tuli painajainen niin minulle kuin varmaan kissoillekin.Ensi kesänä kissat tulevat lomalle luokseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499