Eli jälleen kerran ongelma sisäänkirjautumisessa sähköpostiin.vasemmassa yläkulmassa lukee pienessä laatikossa error PSApps. Koska alkaa toimii kunnolla...
ongelmia taas sisäänkirjautumisessa sähköpostiin
10
323
Vastaukset
- kuukeri3
Ei toimi koskaan kunnolla. Ihan täys paska koko suoli24.
- kyllästynyt289
niin olis kiva päästä lukeen ja vastaamaan sähköpostiin...
Sama vika. En pysty maksaman laskuja, koska ne tulee sähköpostiin
- lopun alku suomelle
Minulla laskuja sähköpostissa . En pääse maksamaan . Eräpäivä 15. Alkaa ottaa päähän. Eikö ne edes yritä korjata. Joku error lukee ja vain lataa
- fsfdfdffff
Ja taas pukkaa erroria, HALLOO APUA kohta pää räjähtää...
Johan se pari tuntia toimikin. Minulla ei pukkaa "ERROR PSapps" ilmoitusta. Sen sijaan kun klikkaan ylätyökalupalkista (tai mikä ylä se muka on kun sen yläpuolella näytetään tuutintäydeltä naamankuvia, treffihaluisia kai) linkkiä Posti, niin menen kirjautumiseen. Tunnuksen ja salasanan jälkeen saan kissankokoisessa laatikkossa ilmoituksen Palvelu on jo tilattu. Välillä pukkaa popuppia joka kysyy haluanko näyttää vain turvallisesti toimitetun sisällön. Ja hirveetä määrää keksiä tyrkyttää koneeseeni noista mainoksista kai.
On tällä lahjahevosella aika huonot hampaat.- taaskaan
Ei toimi, eikä SUOMI24 tee mitään...
- parempi vaihtaa...
Joo tosi ärsyttävää, kun tää posti tuntuu takkuavan ihan tasaseen tahtiin. Suomi24 ylläpito ei tee mitään! Mä vaihdan kyllä sähköpostini jonnekin muualle!
ei kai ny kukaan hullu tänne 24 mailiin laskujaan sentään ohjaa?? luukkukin olis parempi vaihtoehto :D
- painakaa tata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144