Jos jossain elokuvassa on ennalta-arvattava juoni niin tässä ainakin on,koko ajan arvasin mitä seuraavaksi tapahtuu.Pääosien esittäjät hyviä mutta ohjauksessa parantamisen varaa.En oikein ymmärrä että tätä mainostetaan tositapahtumiin perustuvana,niin varmaan onkin mutta samanlaisia kohtaloita oli niinmonta ettei kannata yhtä perhettä mainita
Selviytyminen
1
218
Vastaukset
- En tykännyt yhtään
Minua häiritsi eniten katsojan äärimmäinen manipulointi, ikään kuin ohjaaja olisi huutanut koko ajan "Itkekää nyt saatana, ettekö tajua miten koskettavaa tämä on!"
Eipä itkettänyt vaan nauratti, esim. kun lapset vihdoin näkivat isänsä ja juoksivat tätä kohti, ja isä heitä kohti, ja kaikki huusivat toistensa nimeä kurkku suorana minuuttitolkulla niin mieleen tuli lähinnä että olkaa nyt jo hiljaa!
Naomi Watts näytteli Oscarin kiilto silmissään ja todella yliampuvasti.
Hassuinta on että minua todellakin ON erittäin helppo manipuloida; itken leffoissa ja telkkaa katsoessa harva se päivä, jopa liikuttava mainos saa minut itkemään! Hachico-leffan viimeisen puolen tunnin aikana vollotin niin että en saanut henkeä.
Vaan tämä tsunamileffa jätti aivan täysin kylmäksi. En tiedä miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635