Ovatko tarpeellisia tuotteita 20vuotiaalle?

asiallistavastaustak

Olen huolestunut ikääntymisen merkeistä. Ryppyjä ei vielä ole eikä toivon mukaan ole pian tulossakaan! Mutta näitä kahta tuotetta olen miettinyt, että auttavatko ennalta ehkäisyssä millään lailla TAI ovatko muutenkaan hyödyllisiä?:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=850368&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10059&categoryId=3202915

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=762203&shopId=10007&compartmentId=10059&categoryId=3177932&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Tässä vielä yksi tuote (mulla ei ole aknea mutta jos toi auttais pysyyn nuorena!)

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=850364&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10059&categoryId=3202915

MUSTAPÄITÄ ON HIRMUSESTI JOTEN JOS SE BEURERIN LAITE OLIS HYVÄ?

25

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Itselläni ollut kaiken maailman laitteita ja ikää 25-vuotta. Kokemukseni mukaan tärkeimmät asiat, jotka vaikuttavat ihon kuntoon ovat ruokavalio ja elämäntyyli. Eli jos stressaa, niin iho voi huonommin ja syökin huonosti.

Säästä rahasi itsesi hemmotteluun :)

• asiallistavastaustak

jos muuten elää stressittömästi ja liikkuu ja syö hyvin niin kannattaako noista laitteista mikään?

• Donna

Ei kannata kaksi kymppisen tuhlata moisiin laitteisiin.Hukkaan heitettyä rahaa. Suosittelisin käyntiä kosmetogilla. Hän voi käsitellä mustapäitäsi ja antaa kotihoito-ohjeita. (En ole kosmetologi.) Käytä kosteusvoidetta, syö terveellisesti, juo vettä, liiku ja nuku tarpeeksi, niin iho tykkää!

• asiallistavastaustak

kahdesti vuodessa käyn ihon puhdistuksessa jossa mekaaninen sekä ultraäänipuhdistukset. Ajattelin vain olisiko noista extra hyötyä esim. beurerin laitteesta..?

En viitsi maksaa 80e ihon puhdistuksesta useammin kuin kaksi kertaa vuodessa.

Ajattelin, että nenäni ja leukani mustapäät vähenisi tuolla laitteella.

Niin ja kosmetologi on antanut hyvät ohjeet joita olen lähes kurinalaisesti noudattanut minulle sopivilla tuotteilla (ei kuitenkaan kosmetologin omia tyrkyttämiä tuotteita)

• ryppynaru

tottakai on.muuten voi ryppynarut löystyä:)

• henna90.xXx.

No kyllä nuo varmaan ehkäisevät ryppyjä

• niin.

Ihovoiteita olen käyttänyt, tosin en kalliita. Laitteita ei ole ollut.

• RyppyreijjänKiristys

Paras ja siveellisin tapa on pitää rypytys piilossa.

• varma tieto

Tehoaa kuulema autoonkin tuo valohoito.

• ei rupikonna

Vesi vanhin voitehista, ei muuta tarvita kuin puhtaus.

• vanha mut ihku:)

Jos nuori ihminen käyttää ryppyvoiteita, niin se yleensä aiheuttaa juuri mustapäitä ja aknea, koska ne ovat liian rasvaisia ja hoitavia. Jos nuorella esim. ihon kollageenit ja muut toimivat, niin miksi niitä pitäisi buustata?

Kaksikymppisen ihonhoito-ohjeet:
      - nuku riittävästi. Vältä valvomista ja univelan kertymistä
      - älä tupakoi
      - älä ota aurinkoa, vaan ole kesäisin enemmän varjossa
      - liiku reippaasti säännöllisesti, jotta verenkierto toimii ja saat kunnolla happea
      - syö monipuolisesti erityisesti kasviksia, marjoja ja vihanneksia
      - vältä suolaista ruokaa ja rasvaa sekä sokeria
      - juo vähintään 1,5 litraa vettä päivässä
      - vältä alkoholia. Pitkään käytettynä esim. olut turvottaa ja pöhöttää
      - älä käytä lääkkeitä, jollei ole pakko
      - pyydä kunnolliset ihonhoito-ohjeet kosmetologilta. Rasvaista akneihoa hoidetaan eri tavalla kuin korppukuivaa atooppista ihoa.
      - käytä kevyttä silmänympärysvoidetta jo nyt
      - jos kärsit aknesta, niin yleensä se vaatii pesun aamuin illoin, tarvittaessa ihon kuorinta ja kosteutusta. Kuivattavaa täsmähoitoa vain näppylöihin. Ihon mekaaninen puhdistus säännöllisin väliajoin (esim. joka toinen kuukausi). Jos todella paha akne, niin käänny ihotautilääkärin puoleen

Noilla yllämainituilla keinoilla oma rasvainen sekaihoni näyttää nyt 45-v ikäisenä yhä rypyttömältä. Silmäkulmissa on naururyppyjä ja iho on hieman veltostunut, mutta ihossa ei ole juonteita eikä ole silmäpusseja. Ihoni puolesta näytän alle 40-v ikäiseltä, mutta ehkä tanttamuoti ja pitkä tukka aiheuttavat sen, että kokonaisvaikutelma saa minut näyttämään ikäiseltäni.

Jos vertaan itseäni esim. tupakoiviin kavereihini, joilla tulee viikonloppujuhlimisesta univelkaa, niin ero ihon juonteissa on todella suuri. Ero "ryppyyntymisessä" on tapahtunut 35-v jälkeen.

• asiallistavastaustak

ei ole aknea. en käytä ryppyvoiteita.

se miltä vanhempana näyttää eli paljon on esim. ryppyjä JOHTUU 60% geeneistä ja loppu 40% ulkoisista tekijöistä.

geeneihin en voi vaikuttaa mutta ulkoisiin tekijöihin pyrin niin paljon kuin on järkeä ja varaa.

ajattelin, että tuo beurerin laite voisi olla oiva apu mustapäille ja nuo kaksi muuta ehkä jos olisin vanhempi.

• <sivuhuomautus
        asiallistavastaustak kirjoitti:

ei ole aknea. en käytä ryppyvoiteita.

se miltä vanhempana näyttää eli paljon on esim. ryppyjä JOHTUU 60% geeneistä ja loppu 40% ulkoisista tekijöistä.

geeneihin en voi vaikuttaa mutta ulkoisiin tekijöihin pyrin niin paljon kuin on järkeä ja varaa.

ajattelin, että tuo beurerin laite voisi olla oiva apu mustapäille ja nuo kaksi muuta ehkä jos olisin vanhempi.

ulkoiset tekijät on mitä suurimmalta osin elämäntapaan liittyviä

• asiallistavastaustak
        <sivuhuomautus kirjoitti:

ulkoiset tekijät on mitä suurimmalta osin elämäntapaan liittyviä

kyllä juuri näin. eli liikunta, terveellinen ruoka, kunnon unet, ei tupakkia ja harvoin alkoholiakaan.

mutta myös ihon hoito eli pesu, rasvaus ja aurinkovoiteet ym. kyllä uskoakseni hidastavat ryppyjen tuloa jonkin verran.

itse pesen kasvot aamuin illoin, käytän kasvovettä (joka on vähentänyt mustapäitä jonkin verran), käytän päivä- ja yövoidetta sekä silmänympärysvoidetta jossa aurinkosuojakerroin.

lisäksi kesäisin käytän aurinkovoidetta kasvoilla enkä käytä paljoa meikkiä (välttyy turhalta hankaukselta, suosin esim. ripsipermanenttia) paitsi meikkivoidepuuteria talvella koska SE SUOJAA couperoosaan taipuvaa ihoani.

Uskon, että oikeanlaisilla elämäntavoilla ja hyvällä ihonhoidolla pystyn hidastamaan ryppyjen tuloa. Ajattelin vain, että pitäisikö hommata muita apuvälineitä pitämään iho entistä puhtaampana ja myöhemmin keski-ikäisenä ostaa laitteita jotka vielä enemmän ehkäisisivät ryppyjä.

• asiallistavastaustak

kyllä juuri näin. eli liikunta, terveellinen ruoka, kunnon unet, ei tupakkia ja harvoin alkoholiakaan.

mutta myös ihon hoito eli pesu, rasvaus ja aurinkovoiteet ym. kyllä uskoakseni hidastavat ryppyjen tuloa jonkin verran.

itse pesen kasvot aamuin illoin, käytän kasvovettä (joka on vähentänyt mustapäitä jonkin verran), käytän päivä- ja yövoidetta sekä silmänympärysvoidetta jossa aurinkosuojakerroin.

lisäksi kesäisin käytän aurinkovoidetta kasvoilla enkä käytä paljoa meikkiä (välttyy turhalta hankaukselta, suosin esim. ripsipermanenttia) paitsi meikkivoidepuuteria talvella koska SE SUOJAA couperoosaan taipuvaa ihoani.

Uskon, että oikeanlaisilla elämäntavoilla ja hyvällä ihonhoidolla pystyn hidastamaan ryppyjen tuloa. Ajattelin vain, että pitäisikö hommata muita apuvälineitä pitämään iho entistä puhtaampana ja myöhemmin keski-ikäisenä ostaa laitteita jotka vielä enemmän ehkäisisivät ryppyjä.

lisäksi käytän naamiota ja seerumia kerran viikossa (tehokosteutan näin kuivaa ihoani) SEKÄ kuorin ihoni kerran tai kaksi kuussa.

suurin osa tuotteista on lumenea ja pari muuta marketista löytyvää tuotetta PAITSI silmänympärysvoide on cliniquen, koska silmien ympäristöön haluan eniten panostaa.

myöhemmin haluan panostaa dekoltee alueeseen sekä käsiin, koska niistä myös näkyy vanheneminen - ja kaulasta.

• 40vee

lisäksi käytän naamiota ja seerumia kerran viikossa (tehokosteutan näin kuivaa ihoani) SEKÄ kuorin ihoni kerran tai kaksi kuussa.

suurin osa tuotteista on lumenea ja pari muuta marketista löytyvää tuotetta PAITSI silmänympärysvoide on cliniquen, koska silmien ympäristöön haluan eniten panostaa.

myöhemmin haluan panostaa dekoltee alueeseen sekä käsiin, koska niistä myös näkyy vanheneminen - ja kaulasta.

Nuo laitteet on varmasti ihan turhia, rahan tuhlausta :/

Ite kyllä poltan ja alkoholia käytän joskus, mutta kuulemma näytän 25-vuotiaalta.
        Tuo seerumin käyttö on varmasti sun ikäsellä aika turhaa enkä tosta silmänympärysvoiteestakaan nyt ihan varma ois et kannattaako vielä.
        Ihan normi markettien tuotteilla olen aina ihoani hoitanut. Kaikkein tärkeimpänä pidän ihon puhdistamista, jos joskus illalla on vaan niin väsy et ei oikeen mitään jaksa, ni puhdistamisen teen aina =) Kosteuttaminen kanssa tärkeetä, samallahan kun kasvot rasvaat ni kannattaa myöskin dekoltee rasvata ei ole paha homma.
        Silmänympärysvoidetta aloin ite käyttää kolmekymppisenä, eikä ole yhtään ryppyä silmissä, eikä muuallakaan, päivä-ja yövoiteet erikseen ollut myöskin lähes aina.
        Kädet myös kannattaa rasvata, jos ei muulloin niin viimeksi illalla ennen kuin rupee nukkumaan. Nykyisin on anti-age käsirasvojakin, sellasen juuri ostin ihan ensimmäisen.
        Ja tietysti uni, ulkoilu ja normi kotiruoka on hyväksi, toki kebabbiakin saa joskus syyä =)

• asiallistavastaustak
        40vee kirjoitti:

Nuo laitteet on varmasti ihan turhia, rahan tuhlausta :/

Ite kyllä poltan ja alkoholia käytän joskus, mutta kuulemma näytän 25-vuotiaalta.
        Tuo seerumin käyttö on varmasti sun ikäsellä aika turhaa enkä tosta silmänympärysvoiteestakaan nyt ihan varma ois et kannattaako vielä.
        Ihan normi markettien tuotteilla olen aina ihoani hoitanut. Kaikkein tärkeimpänä pidän ihon puhdistamista, jos joskus illalla on vaan niin väsy et ei oikeen mitään jaksa, ni puhdistamisen teen aina =) Kosteuttaminen kanssa tärkeetä, samallahan kun kasvot rasvaat ni kannattaa myöskin dekoltee rasvata ei ole paha homma.
        Silmänympärysvoidetta aloin ite käyttää kolmekymppisenä, eikä ole yhtään ryppyä silmissä, eikä muuallakaan, päivä-ja yövoiteet erikseen ollut myöskin lähes aina.
        Kädet myös kannattaa rasvata, jos ei muulloin niin viimeksi illalla ennen kuin rupee nukkumaan. Nykyisin on anti-age käsirasvojakin, sellasen juuri ostin ihan ensimmäisen.
        Ja tietysti uni, ulkoilu ja normi kotiruoka on hyväksi, toki kebabbiakin saa joskus syyä =)

uskon, että silmänympärysvoide on ihan hyvä, koska mielestäni sen aloittaminen pitää tehdä silloin kun alkaa meikkaamaankin (vaikken paljoa meikkaa). iho on sen verran ohut silmien alapuolelta että en näe siinä mitään pahaa.

myös tavallista kasvovoidetta voi käyttää silmien alusissa mutta tärkeintähän on se, että silmien alusiin rasvaa ei laiteta suhteessa niin paljon kuin muualle kasvoihin -> se turvottaa ja tekee katseen entistä väsyneemmäksi.

ja minulla ainakin silmän aluset ovat hiukan vaalentuneet tuotteen käytön myötä (on tummat silmänaluset ollut joita en kyllä rasvoilla täysin piiloon saa, johtuu siis verisuonten näkymisestä eikä huonoista elintavoista kuten unen puutteesta)

seerumeihin sen verran haluan sanoa, että ne mielletään vanhempien ihmisten tuotteeksi mutta myös nuorille on sopivia tuotteita jos sellaisia tarvitsee. itse koen että ihoni on tykännyt kerran viikossa tehokosteutus seerumista. seerumit ovat vähän kuin voiteita mutta pienemmässä määrässä on enemmän hyödyllisiä aineita eli jos sinulla on esim. lumenen artiq aqua päivävoide ja saman sarjan seerumi (tehokosteuttaja mikä lie kun en nyt muista) ovat tuotteet aika samanlaisia mutta seerumiin on pieneen määrään pakattu enemmän hyviä juttuja kuin isoon määrään voidetta. en osaa paremmin selittää :D

tuotteet joita käytän ovat ihan parikymppisille sopivia, eivät ole mitään kiinteyttäviä tai ryppyjä vähentäviä.

ja esim. lumenen kirkastavaa seerumia olen käyttänyt ennen juhlia, iho näyttää heleämmältä ja kirkkaammaalta mutta en siis mitään väitä, että rasvat ym. seerumit ihmeitä tekisivät.

p.s. rasvaan kädet kahdesti päivässä ja kerran viikossa käytän kynsinauhavoidetta joka on hieman tehokkaampaa kuin rasva MUTTA KIITOS dekoltee vinkistä. olen sitäkin rasvannut mutten kasvovoiteilla vaan perus koko ihon rasvalla. voi olla että kasvorasva olisi ehkä parempi?? mutta saas nähdä raaskiiko käyttää

• ....................

uskon, että silmänympärysvoide on ihan hyvä, koska mielestäni sen aloittaminen pitää tehdä silloin kun alkaa meikkaamaankin (vaikken paljoa meikkaa). iho on sen verran ohut silmien alapuolelta että en näe siinä mitään pahaa.

myös tavallista kasvovoidetta voi käyttää silmien alusissa mutta tärkeintähän on se, että silmien alusiin rasvaa ei laiteta suhteessa niin paljon kuin muualle kasvoihin -> se turvottaa ja tekee katseen entistä väsyneemmäksi.

ja minulla ainakin silmän aluset ovat hiukan vaalentuneet tuotteen käytön myötä (on tummat silmänaluset ollut joita en kyllä rasvoilla täysin piiloon saa, johtuu siis verisuonten näkymisestä eikä huonoista elintavoista kuten unen puutteesta)

seerumeihin sen verran haluan sanoa, että ne mielletään vanhempien ihmisten tuotteeksi mutta myös nuorille on sopivia tuotteita jos sellaisia tarvitsee. itse koen että ihoni on tykännyt kerran viikossa tehokosteutus seerumista. seerumit ovat vähän kuin voiteita mutta pienemmässä määrässä on enemmän hyödyllisiä aineita eli jos sinulla on esim. lumenen artiq aqua päivävoide ja saman sarjan seerumi (tehokosteuttaja mikä lie kun en nyt muista) ovat tuotteet aika samanlaisia mutta seerumiin on pieneen määrään pakattu enemmän hyviä juttuja kuin isoon määrään voidetta. en osaa paremmin selittää :D

tuotteet joita käytän ovat ihan parikymppisille sopivia, eivät ole mitään kiinteyttäviä tai ryppyjä vähentäviä.

ja esim. lumenen kirkastavaa seerumia olen käyttänyt ennen juhlia, iho näyttää heleämmältä ja kirkkaammaalta mutta en siis mitään väitä, että rasvat ym. seerumit ihmeitä tekisivät.

p.s. rasvaan kädet kahdesti päivässä ja kerran viikossa käytän kynsinauhavoidetta joka on hieman tehokkaampaa kuin rasva MUTTA KIITOS dekoltee vinkistä. olen sitäkin rasvannut mutten kasvovoiteilla vaan perus koko ihon rasvalla. voi olla että kasvorasva olisi ehkä parempi?? mutta saas nähdä raaskiiko käyttää

Kantsii olla kertomatta tulevalle miehelle noista sinun mieltymyksistä ihon hoitoon. Meinaan, että sinun listasi alkaa olla aika pitkä. Tiedän, että toi vanheneminen pelottaa (miksi pelottaa sinun iässä), mutta niin kuin aiemmin mainitsin, aika normaalilla rutiinilla voi hoitaa ihoaan. Toki markkinoijat haluavat luoda mielikuvan kaikenmaailman tuotteiden tarpeellisuudesta, mutta hieman fiksumpi kuluttaja tajuaa olla haksahtamatta.

Itselläni on myö couperosa eikä se ole iän myötä pahentunut, vaikka kosmetologit koittivat pelotella. Toki ne halusi rahani heidän tuotteisiin.

Terveellä järjellä voi hoitaa couperosaa aika pitkälle. Saunassa en viihdy ja pakkasessa oleiluakin välttelen juuri ihoni takia. Jos pakkaseen meen, niin pistän meikkikerroksen. Tähänkin yksi kosmetologi väitti, että meikki ei suojaa. Plaah. Kyllä meikkivoide antaa fysikaalisen suojan kasvoille. Tuskin hän oli lukenut lämpöoppia hiljattain.

• asiallistavastaustak
        .................... kirjoitti:

Kantsii olla kertomatta tulevalle miehelle noista sinun mieltymyksistä ihon hoitoon. Meinaan, että sinun listasi alkaa olla aika pitkä. Tiedän, että toi vanheneminen pelottaa (miksi pelottaa sinun iässä), mutta niin kuin aiemmin mainitsin, aika normaalilla rutiinilla voi hoitaa ihoaan. Toki markkinoijat haluavat luoda mielikuvan kaikenmaailman tuotteiden tarpeellisuudesta, mutta hieman fiksumpi kuluttaja tajuaa olla haksahtamatta.

Itselläni on myö couperosa eikä se ole iän myötä pahentunut, vaikka kosmetologit koittivat pelotella. Toki ne halusi rahani heidän tuotteisiin.

Terveellä järjellä voi hoitaa couperosaa aika pitkälle. Saunassa en viihdy ja pakkasessa oleiluakin välttelen juuri ihoni takia. Jos pakkaseen meen, niin pistän meikkikerroksen. Tähänkin yksi kosmetologi väitti, että meikki ei suojaa. Plaah. Kyllä meikkivoide antaa fysikaalisen suojan kasvoille. Tuskin hän oli lukenut lämpöoppia hiljattain.

olen ollut jo lähes neljä vuotta naimisissa ja onnistunut saamaan mieheni käyttämään silmänympärysrasvaa, kasvorasvaa, kasvovettä ja joskus jopa naamiota. On huomannut että auttaa mutta ei kehtaa asiaa kavereille kuuluttaa ;D

en mielestäni pelkää vanhenemista vaan haluan että ihoni voi hyvin.

totta kai markkinoidaan vaikka ja mitä mutta minkä itse on todennut toimivaksi ja hyväksi eikä yhtään turhaksi tuotteeksi niin miksei sitä voisi käyttää?

minulla on hyvin lievä couperosa jota suojaan meikkivoidepuuterilla enkä paljoa pakkasessa viihdy mutta kerran viikossa kyllä käyn saunassa mutten kyllä yli 15min siellä ole. olen huomannut että tuliset ruoat pistävät kasvot herkästi punoittamaan vaikka olisi hyvin miedosti tulinen. :/

• peppuli

no ryppyreikaan kannattaa laittaa voidetta, ainakin ennen aktia.

• Ei kannata todellakaan. Nauti nuoruudesta ja nuoren ihosta. Vielä tulee aika, kun alkaa erikoistuotteiden käyttö ja sitten niitä saa käyttää lopun ikänsä. Itse aloitin käyttämään säännöllisesti silmänympärys- ja yövoidetta kolmekymppisenä.

• ....................

Tavallaan ymmärrän aloittajan ennakkohuolet rypistymiseen, mutta varmaan itsekin ymmärrät, että ryppyjen tuloa ei voi estää.

Minusta on turha lähteä vertailemaan, että kun minä teen näin, niin minulla on näin. Todella paljon ihon ikääntyminen ja kunto on geeneistä kiinni. Tottakai jos on joku spurgu, niin elämäntavat vanhentaa.

Exkosmetologi haukkui ihoni pystyyn. On kuulema karmeaa, että on couperosaa ja mustapäitä. Joo joo, podin aihetta, jo teinikäisenä. Toisin sanoen synnyin tämän couperosan kanssa ja parhaani mukaan olen sitä suojannut. Toki en mitään ääriolosuhteita vaadi itselleni, koska haluan nauttia elämästäni.

Tälle exkosmetologille teki mieli sanoa, että iloisuus on oma valttikorttini, että kannattaisi joskus kokeilla.

• pyöreät posket

Tietenkin kannattaa. Sun elämäsi tärkein päämäärä on ryppyjen ehkäisy. Viis rahan menosta. Sä voit ihan varmssti sijoittaa kaiken irtilähtevän rahan ryppyjen ehkäisyyn.

Kaikki on huuhaata.
      Jos tupakoit ja rusketat itseäsi surutta, elät epäsäännöllistä elämää, valvot, juhlit ja syöt epäterveellisesti, niis silloin ei mikään satsaus auta.
      Sä pysyt nuorena ainoastaan jos sun sisus pysyy nuorena.
      Ja se on jo nyt vanhus.

Tunnen yhden 90 vuotiaan naisen. Ei tupakoi, elää terveellisesti ei juo, ei valvo. Liikkuu paljon ja tekee itse ruokansa. Eikä kukaan uskoisi 90-vuotiaaksi. Ei laske ryppyjä.
      Koska sinun sisus on vanhus, ryppyjen ehkäisyllä on kiire, ellei ole jo myöhässä.

• asiallistavastaustak

miten niin sisältä olen vanha? olisi kiva kuulla selitys mielipiteellesi.

en todellakaan upota kaikkea ylimääräistä rahaa oman kauneuden hoitoon, elän aika niukilla.

tulin kysymään mielipiteitä laitteista mutta varauduin myös tyhmiin kommenteihin, koska TÄMÄ on suomi24 :D

vaikka elän terveellisesti niin nautin elämästä ja elän kuin viimeistä päivää. en koe murehtivani mistään turhasta tai jääväni mistään paitsi.

olen vain kiinnostunut siitä, että miten voisin näyttää nuoremmalta pidempään ilman leikkauksia tai botoxia ym. täyteaineita. minua ei kiinnosta tunkea elimistööni mitään sinne kuulumatonta. eri asia on sitten jos tarvii leikkausta vaikka onnettomuuden takia. mutta joo...

• ffffffffffffffffffff

ryypyn jälkeen tulee ottaa ryyppyvoidetta niin sitte jaksaa ryypätä taas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe