Ensi syksynä, syys-lokakuussa olisi tarkotus matkustaa kyseiseen paikkaan. Onko kellään kokemuksia hotellista, hyviä ruokapaikkoja, millaiset rannat?
Santa Ponsa, Verde Mar
3
504
Vastaukset
- 008
Santa Ponsan ainoa uimaranta on ihan hyvä. Hiekka on hienoa ja isot aallot eivät vaivaa. Tilaakin on riittävästi. Olen vain käynyt paikalla, en majoittunut hotelleihin, joten niistä ei ole kommentteja.
Santa Ponsa on aika pieni, joten mieli tekee varmasti käydä muuallakin. Palman kaupunkiin ei ole pitkä matka ja isompi lomakohde Magalluf/Palma Nova on muutaman kilometrin päässä. Matka Magalluffiin kannattaa kulkea taksilla, sillä ne ovat halpoja, ja bussimatka kestää kuulemma pienen ikuisuuden. - Siisii prendo
Santa ponsa on hyvä kohde jos on varaa liikkua takseilla ja kyydithän ovat aika halpoja. Palma novan ja Magalufin lisäksi lähellä on myös Peaguera( kallista, hinnat saksalaiseten lompakoille tehty) eikä Port Andtraxkaan ole kaukana.
- hani11
Olen ymmärtänyt, että ko hotellissa olisi jonkinlainen kid´s club, onko kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645