Kuinka paljon mittari näyttää?MIINUSTA..
Kylmä ilma Porvoossa?
10
171
Vastaukset
- huktis
20 minusgrader.
25 astetta. Ei Porvoossa, vaan Askolassa.
- keskustassa 18
Kylmää pukkaa,tuleeko pakkas ennätys tulevana yönä?
- tarmola2
24 astetta,brrrrrrrrrrr!
- galgbacken
tarmola2 kirjoitti:
24 astetta,brrrrrrrrrrr!
minus 26 grader
- mummu3
Meillä aamulla 84.2 F Nyt vain 64.4 F
- Miten on
mummu3 eli celsiuasteina 84,2 on 29celsiusta ja 64,4 on 18 celsiusta..
Miten mummu 3 jos pakkanen nousee niin nouseeko lämpötila.
Jos pakkanen laskee, nin laskeeko lämpötila..
Jos pakkanen lauhtuu, niin lämpötila nousee.
Jos pakkanen kiristyy, niin lämpötila laskee..
Onko näin???
- Mummo3.
En tiedä tuhma poika mistä olet saanut nuo sannonnat? Meilläpäin Pakkanen panee! Tai itte sanoi että pani viime yönä.
No, nuo kaksi viimeistä on yleisessä käytössä.- miten onkaan
Jos muija lauhtuu, niin lämpötila laskee...
Jos muija kiristyy, niin lämpötila nousee..
Jos pakkanen panee, niin miten käy lämpötilan??
- ylen holotna
Kyllä oli aamulla niin perrrrkeleen kylymä! Nyt on varmaan yli puolet lämpimämpää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047