Näin pitkään masentuneena haluaisin löytää jonkun jolle purkaa pahaaoloa ilman että tarvitsee tuntea olevansa toiselle taakka. Kaikkein läheisimmille on niin vaikea kertoa kuinka tuskaa oma elämä on, varsinkin kun kuulee toisen äänestä miten paljon se ahdistaa kun on voimaton auttamaan mitenkään. Haluaisin että olisi joku jolle voisi vaikka kirjoittaa ne synkät asiat ja tietää että toinen ymmärtää, koska kokee samaa. Tunnen olevani yksin vaikka olisin muiden kanssa, tiedän että se on vaan mun omassa päässä, mutta se yksinäisyyden ja kuulumattomuuden tunne on jotenkin lamauttavaa. Ei enää huvita lähteä mihinkään, kun tuntuu etten viihdy kenenkään seurassa. Kuitenkin kaipaan jonkun seuraa ja jotakin jolle jutella. Elän pitkälti työlleni. Asun uudella paikkakunnalla, jossa minulla ei ole kavereita joiden kanssa viettäisi aikaa, joten viikonloput on välillä melkoisen tuskallisia.
Eli löytyykö täältä ketään joka haluaisi keskustella luottamuksellisesti reilu parikymppisen naisen kanssa masennuksesta ja sen kanssa jaksamisesta? Ja elämästä yleensä.
Vertaistukea
3
107
Vastaukset
- wd64
suosittelen terapiassa käymistä, kunnallisena se on ilmaista.
- masentunut86
Sinnehän tässä oon koittanut viisi vuotta päästä, aina kuitenkin muutamalla psykologi kerralla kuitattua ja lääkkeiden kanssa kotiin. Nyt menen puolen vuoden sisällä seitsemännelle ''arviointi''käynnille psykiatrille, jos pikkuhiljaa saatais terapia asiaa eteenpäin, eikä vaan kyseiltäis mitä oon miettiny vartin verran...
masentunut86 kirjoitti:
Sinnehän tässä oon koittanut viisi vuotta päästä, aina kuitenkin muutamalla psykologi kerralla kuitattua ja lääkkeiden kanssa kotiin. Nyt menen puolen vuoden sisällä seitsemännelle ''arviointi''käynnille psykiatrille, jos pikkuhiljaa saatais terapia asiaa eteenpäin, eikä vaan kyseiltäis mitä oon miettiny vartin verran...
Voit kirjoitella jos haluat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965