Aikuiset naiset missä te olette ?
Etsinyt jo pitkään n.50-vuotias Timo.
etsintäkuulutus !
18
4960
Vastaukset
- Maritta
täällähän minä, missäs sinä?
- Jaana
Missäs sinä?
- Rauha
täällä
- Eva
Täällä olen ollut odottamassa milloin minut löydät.Missäs sinä viivyt?
- Timo
Kirjotelkaa !
Ehkä sittenkin, mutta missä ?
koskelotim@suomi24.fi - Timo
Kirjoitelkaa !!
kaskelotim@suomi24.fi - Anonyymi
Kotona aviomieheni kanssa!
- Anonyymi
Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii
Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!
Olen täällä Ryttylässä. Yritän päivätöitä tehdä mutta koska yötyöt ottavat suurimman osan niin. Mitä sä teet tyksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Koska sen miehet tajuaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luukku ja com loppui keväällä, alkoivat pyytämään 6,00e kk. Joten keksin uuden, joka ei ole nimeni, mutta sähköposti on minun, nyt ne kurvittaret voi vastailla suoraan tähän uuteen: jukkap999@gmail.com , vastailen aamulla tai illalla, kun olen kotona netin vieressä
- Anonyymi
Kyllä ne miehetkin taitaa olla samalla lailla tuntevia olentoja kuitenkin, vaikka joskus yritetäänkin muuta väittää.
- Anonyymi
Mikkelissä, kuten muutkin säpäkät naikkoset!
- Anonyymi
.....
- Anonyymi
Aikaa kulunut kauan kun kirjoittanut olet tänne vuosia sittn.Sama Timoko olet joka etsit pyörä ajaessa kävelytiet naisia?Jäät sinä naisen kohdalla kävele ja yrtät jututaa naista samalla. Imeskelet pastillia jotta et haise leijona viinalle josta salaa huikan otat joissain reitisi varella itä Helsinkiä.Kun muka tiiraat lintuja.Varman ymmäärät ulkoilevat naiset ei sinusta kinostuneet.Ei tarkoita jos nainen yksin ulkona,ikään katsomatta:ON VAPAATA RISTAA SINULLE.
- Anonyymi
Vanhaknkodisss jo
- Anonyymi
Haha tämä "viiskybänen" on jo yli 70-vee ja vanhainkodissa vaipat housuissa tutisemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667