Ollaan mietitty pojulle nimeä Joonatan tai Aleksi. Kumpi ois kivempi? Rasmuskin harkinnassa... =)
En osaa päättää, Joonatan vai Aleksi??!
10
199
Vastaukset
- apuja..
pelkkä Joona ilman tania
- ...
Aleksi
- kuutamo
Joonatan :) Nätti nimi eikä niin yleinen kuin Aleksi ja Rasmus.
- sunsun
Jonatan
Joonas
Joona
Aleksi toiseksi nimeksi...tms
Rasmus ei enää "nappaa". - naksi
Molemmista tykkään, mutta Joonataneja tulee harvemmin vastaan. Joten se mieluummin! :) Suloinen nimi isolle ja pienelle.
- Apuva?
:) Kiitos mielipiteistä! Jasper ja Kasper keksittiin myös. Onko nämä parempia kuin edelliset?
- Pentti Kerppi
Miten olisi joku vielä yleisempi nimi, kuten eism Pekka, Matti, Mikko, Heikki
ÄLÄ VAAN ota mitään harvinaista nimeä, kuten esim Sisu, tai Pentti, kävis viel niin ettei ois yhtään saman nimist kaverii- Joona Aleksi
Ei kukaan voi tosissaan antaa lapsen nimeks Pekkaa tai Mattia....
Ja Joona olis ihana nimi, ja Aleksi toiseksi nimenksi ;) Samaa mieltä tuon edellisen kirjoittajan kanssa, Rasmus ei ole niin hyvä kuin nuo kaksi.
- diipadaapadaa
Joona Aleksin kannalla. Myös Joona Aleksis kuulostaisi kivalta :)
- vii.
Joonatan saa ääneni! Myös Joona on kiva, mutta paljon kuluneempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408