Haluaisin apua/neuvoja en tiedä mitä tehdä suhteessani, olen väsynyt sen nykyiseen tilanteeseen.
Olen seurustellut 6vuotta ja avoliitossa asunut siittä puolet..
Vaihdoin puolivuotta sitten työpaikkaa jonka vuoksi olen jokatoinen viikko pois kotoa, kun palaan kotona ei ole tehty mtn, on kaljapulloja ympäriinsä , roskat pöydillä ja lattialla, vaatteita ympäriinsä, tiskit tiskaamatta, olen miettinyt onko tämä huomionhakuisuutta vai eikö hän oikeesti viitti mtn tehdä. Emme nykyään pahemmin soittele sen viikon aikana kun en ole kotona. Olen ehdottanut jos hänellä ei ole töitä että tulisi mukaani toiselle paikkakunnalle, voisimme iltaisin olla yhdessä kun työni on ohi, mutta ei hän lähde mukaani.
Emme harrasta seksiä kuin joskus ja jouluna, kun olen kotona ja yritän häntä lämmitellä hän pyytää etten painostaisi häntä ja yrittäisi ollenkaan, usein hän nukkuu olohuoneessa silloin kun olen kotona.
Välitän kovasti hänestä ja meillä on myös hyviä hetkiä, hauskoja keskusteluita, mutta mietin onko välillämme enään rakkautta.
Pikkuhiljaa olen huomannut että olen alkanut flirttailemaan muille miehille, pettänyt en ole, mutta tuntuu että haen muualta sitä huomioo koska omalta mieheltäni en sitä saa.
Mieheni mielestä olen ongelmat itse keksinyt, miehelleni merkkaa enemmän että pystymme vielä keskustelemaan kuin seksi.
itse olen aivan lopussa en enää jaksaisi, haluaisin oikean miehen enkä kämppistä mitä elätän ja passaan.
En jaksa enää suhdetta
16
3118
Vastaukset
- Setä Toivo
Eli et ole tehnyt mitään, että tuo sikailu loppuisi? Ei ainakaan viestissäsi kertonut mitään mitä olisit tehnyt asian eteen.
Paha on toisen lopettaa jos kukaan ei siitä sano, että se on hyi hyi. - Nainen 59
Hei!..Tuo ei kuulosta hyvältä!..Ensiksikin mikset potki sitä töihin ja kun on noin sika sotkemaan,komenna,et siivoo tai lähtee pois muualle sotkemaan...Mulla tulee mieleen,et hän juhlii koko ajan minkä oot pois ja luultavasti tuo ettei halua seksiä,kertoo et hän varmaan kuuluu niihin runkkaajiin,joille ei sit normisexi maistu,tai voi olla et pettää.Anteeksi kun sanon suoraan,mut jotenkin tulee mulle mieleen.Tsemppii ja rohkeutta..Ole lujana!!
- päiväperhonen
Siis miesystäväni käy töissä, joskus parin viikon työttömyyskausia on mutta ne on ihan silloin tällöin. Hyvä puoli hänessa että hän haluaa tehdä töitä.
Oon minä puhunut hänelle asiasta ja olen ehdottanut että siivoamme yhdessä hänen jälkensä kun olen palannut, mutta miekkonen on ottanut nokkiinsa ja lähtenyt ovet paukkuen. Olen yrittänyt erilaisia siivouslistoja ja etten siivoua hänen jälkiään, mikään ei toimi kuin hetken.
Kerran työreissulta en palannutkaan sunnuntaina niin kuin piti ja ilkeä olin enkä ilmoittanut että jatkuu hommat siellä pidempään Tiistaina tuli tekstiviesti missä kysyttiin koska palaan oli kuulemam ikävä.
vkl juhlii kun olen pois, ei juo kun olen itse kotona. Tiukkapipo olen etten tykkää et juo kun olen kotona, mutta hyväksyn hyvin sen että hän juo kun olen pois. "itse olen aivan lopussa en enää jaksaisi, haluaisin oikean miehen enkä kämppistä mitä elätän ja passaan"
Taisit itse jo ratkaista tämän. Ei sinun tarvitse olla miehesi piika ja palvelija. Kämpän siivous kuuluu molemmille. Oikeastaan silloin kun ukko on kotona yksin, niin siivous kuuluu hänelle. Jos suhteesta on hiipunut läheisyys ja hellyys (ja seksi), niin kämppiksiähän te olette.
Suositan vakavaa keskustelua asiasta ns kissa pöydälle tyyliin ja jos homma ei muutu, niin ero lienee ratkaisu. Toisaalta, jos ukko on niin kakara, että lähtee siivousvelvoitteestakin ovet paukkuen, niin sanoisin että anna olla moisen penskan ja etsi parempi mies.- rumamies
Sulla on tyypillinen mies joka juopottelee mielummin kuin viettää aikaa sun kanssa.Et tule helposti löytämään miestä joka ei juo, siivoo ja hoitaa kotitöitä, halaa ja pussaa joka päivä. Sellasta se vaan on nykypäivänä.
- päiväperhonen
Kai se on sit se totuus että parempi olla yksin. Ihmettelen vaan että miten hän jaksaa tätä tilannetta, mikä on se syy miksi hän haluaa jatkaa.. Juuri keskusteltiin niin hän on tyytyväinen suhteeseen, toivoisi etten nipottaisi siivouksesta niin paljoo :D mutta kun se ei ole se ainut syy.
- rumamies
Mä olen hyvä mies. Kukaan vaan ei usko eikä halua tutustua. En mie ryypiskele ja viettäisin mielelläni aikaa jonkun kiva naisen kanssa.
- kukkurukuu2
Parisuhde jää hoitamatta, koska olet joka toinen viikko pois. -> soittelukin vähentynyt. Oliko teillä yhteistä harrastusta, ennen kuin vaihdoit työpaikkaa? Miehellesi tekisi hyvää, jos hän alkaisi harrastaa jotakin ja tavata muitakin ihmisiä. Tuosta saa kuvan että, hän vain odottaa sinua kotiin. Kotona ei hommat suju. Olisiko ikävystynyt?
- päiväperhonen
Hyvin voi pitää paikkansa, ennen treenattiin yhdessä eli käytiin lenkillä ja salilla, mä vaihdoin salia ja nykyään hän treenaa yksin. Nyt hän aloitti jonkun uuden harrastuksen, hänellä ei ole paljon kavereita ja toivonkin etä hän siellä tutustuisi uusiin ihmisiin :) Vaikka olen täällä joka toinen viikko niin harvoin sitä aikaa kokonaan olen kotona
- lifemocker
eihän siihen jää kuin 2 vaihtoehtoa: puhutte ihan perkeleesti ja koitatte korjata asiat (tosin tämä tarvitsee oikeasti sitä molempien halua, yrittämistä ja tahtoa) tai sitten jatkatte erisuuntiin.
korjaaminen vaatii aina enemmän työtä kuin se ero, mutta jos onnistutte siinä, olette taas vahvempi pari kun selvisitte kuopasta. tulee vaan mieleen, että onko teillä tahtoa ja henkisiä resursseja hoitaa asianne kuntoon, sillä aika mahdotonta se on, jos miehesi ei ymmärrä missä tilassa teidän suhde oikeasti onkaan!- weet weet
hahhah lifemocker hahhah. ei mene asiat aina niinkuin satukirjoissa. kasva aikuiseksi jo. joitain asioita kun ei voi korjata.
- lifemocker
weet weet kirjoitti:
hahhah lifemocker hahhah. ei mene asiat aina niinkuin satukirjoissa. kasva aikuiseksi jo. joitain asioita kun ei voi korjata.
kaikkea ei voi korjata jos asenne on, ettei edes haluta.
se kun vain pitäisi ensin määrittää onko korjattavaa vai ei ja jos on niin onko henkisiä voimavaroja alkaa asioita korjaamaan.
- oppeliini1
Ennen viikoksi tyorupemalle poistumistasi, siivoa asuntosi. Mies poistuu asunnosta samaan aikaan omaansa: vuokrattuun läävään sikalasta. Siellä hän voisi omanlaistensa kanssa juopotella, syopotellä ja elää juuri hänelle niin sopivalla tavallaan, aivan kuin viereiskarsinalaiset naapurinsa.
Palattuasi viikon jälkeen, koti on puhdan, järjestyksessä ja juuri sellainen jonne haluaa tulla rentoutumaan ja keräämään voimia seuraavaa tyorupeamaa varten.
Tuo rakastettava ihmemies voi vierailla (halutessasi) kodissasi tai sinä voit tunkea itsesi hänen lääväänsä. Läävä vierailun jälkeen palaat taas puhtaaseen ja rauhalliseen kotiisi jossa voit olla pitkin tai poikin jankuttamatta siivouksesta/kuuntelematta paukkuvia ovia/ saamatta syyllisyyden tunnetta halutessasi asua puhtaassa kodissa jnejne jne.
JA kumpikin on onnellinen asuessaan juuri omalle tyylille sopivassa aunnossa.
Ainakin ajattele ideaa omasta rauhasta, omasta tuvasta, omasta luvasta ja läävästä. - päiväperhonen
Kun palaan juttelen hänen kanssaan, ei tästä tule mitään jos minä vain panostan suhteeseen. olen kysynyt häneltä haluaisikohän että olisin ihan normaalissa työssä ja olisin kotona illat, koska minulla myös siihen mahdollisuus palata, mutta sitähän ei kuulemma halua, koska tietää että minä viihdyn tuolla töissä.
- oppeliini1
Ja sina senkun kannustat häntä muuttamaan aina viikoksi asuntosi sikalaksi. Onko sinusta todella miellyttävää tulla kotiisi jossa ronski aikuinen mies tekee kaikkensa pilatakseen kotisi?
Puhua voit kunnes muutut siniseksi, ja rakastaa miestä kunnes muutut punaiseksi, voit olla joka ilta kotona, mies ei muuta tapojaan. Sinä vain joudut siivoamaan joka ikinen ilta sen sijaan että nyt teet suursiivouksen aina kotiin palattuasi.
Ei kukaan sika, anteeksi-mies, halua että sinä olet koko ajan komentamassa ja räksyttämässä vieressä kun kerran on tilaisuus sikailuun kokonainen viikko kerrallaan!
Sinä ja vain sinä itse voit valita kuinka järjestät elämäsi. Mutta, ole hyvä, älä sitten valita kun ensin huolellisesti ja harkitsemalla valitset sotkevan kotieläimen asuntoosi!
- Anonyymi
Mulla oli impotentti kumppani. Erosin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144