Kokemusta millä kokemuksella ja koulutuksella voisi päästä ammattikouluun esimerkiksi eläintehoidon opettajaksi? Itse olen eläintenhoitaja sekä sosionomi koulutukseltani. Mitä muuta koulutusta tarvittaisiin työkokemuksen lisäksi? :)
Luonnonvara-alalle opettajaksi??
4
69
Vastaukset
- jotaintässä
Tarvitset työkokemuksen, pedagogiset opinnot ja sopivan koulutuksen eli soveltuvan korkeakoulututkinnon, jos sellainen on olemassa. Pedagogisiin on parhaillaan haku käynnissä. https://www.opekorkeahaku.fi/opehaku/ Sieltä löytyy myös koulutusvaatimukset Klikkaa kohtaa Valintaperusteet. Etusivulla on ammatillisten opettajakorkeakoulujen yhteystiedot. Kannattaa kysyä jostain niistä tarkemmat tiedot vaadittavasta koulutuksesta.
Eikös eläintenhoitaja ole maatalousalan perustutkinnon kouluteli usohjelma? - opettamaan??
Juu eläintenhoitajaksi voi suuntautua kun lukee maatalousalan perustutkintoa. Ainoa ammattikorkeakoulututkinto taitaa olla agrologi, joka sekin taitaa olla enemmän kotieläin ja maatalouspuolta...?
- rohkeasti vaan
Ota vaikka sähköpostitse yhteyttä ammattiopistojen eläintenhoidon opettajiin. He ainakin osaavat kertoa, mitä kautta (millaisella koulutuksella ja työkokemuksella) he itse ovat päätyneet opettajiksi.
- nopeopex
mitä ihmettä tekee eläinten hoitaja ammatikseen? missä heitä on töissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645