Sukukirjaa tutkittuani löysin sieltä nimet Saini ja Saila. Mitä tykkäätte? Kumpi on mielestäsi parempi? Itse alan kallistua tuohon Saini nimeen :)
Saini ja Saila-nimet. Mitä mieltä?
9
1538
Vastaukset
- 45+
Saini on kivempi, mutta se kuultaisiin luultavasti yleisempänä Saimina. Mitä pitdät Saimista?
- meeminen
Saimi on minusta myös kaunis nimi, mutta mies ei tykkää johtuen Saimi Nousiaisesta.
- Täti
Saini on erittäin kaunis nimi ja ilman muuta kallistun siis Sainin puoleen.
(Saimi ei ole ollenkaan minun makuuni) - Lilleri.
Saila!
- uniikki
Saimi, Saini ja Saila kaikki hyviä nimiä. Valitsisin Sainin koska se on harvinaisempi.
- naksi
Itse laittaisin Saila.
Sainikaan ei huono. - vii.
Saila saa äänen täältäkin! On minusta kaunis, selkeä ja ajaton. Sainista en jostain syystä tykkää yhtään vaikka se on lähellä monia mielestäni kauniita nimiä. Ehkä siitä tulee mileen Timo Soini :D
- Saija vm-62
Ei kumpikaan noista. Vaan ehdottomasti Saija. Erittäin kaunis ja pehmeä nimi :)
- Anonyymi
Saila on hirveä nimi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657