Niin?
Hähä! :D
Mikä on jaxuhali?
33
9330
Vastaukset
- odotellaan :)
Ratikkakuski tietää varmasti.
- MMies
EN TIEDÄ, MUTTA SE KUULOSTAA SANALTA, JOTA JAZULI SAATTAISI KÄYTTÄÄ!
NIIN!
HÄHÄ! :D- viIi.
Näin on!
Soita Hynyselle ja kysy siltä itseltään. Sehän noita halejaan viljelee.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013012316592068_vi.shtml- empätiiiiiä
Ehkä ei ollu ihan ite keksiny.. Hänel ny varmaan niin kivaa et on ihan pissikseks heittäytyny..! ei mun huumoriinkaan ees uponnu.. et ei vaan seura tee kaltaisekseen
empätiiiiiä kirjoitti:
Ehkä ei ollu ihan ite keksiny.. Hänel ny varmaan niin kivaa et on ihan pissikseks heittäytyny..! ei mun huumoriinkaan ees uponnu.. et ei vaan seura tee kaltaisekseen
No ei Hynynen varmaan ollut itse sitä keksinyt. Tyyppi matkii kuulopuheita ja sopivan tilaisuuden tullen heittelee sanomisiaan medialle. Selvää huomionkipeyttään se sen tekee.
Joku on joskus sanonut, että kaikenlainen huomio (positiivinen ja negatiivinen) on mainosta. Puhutaan mitä puhutaan, kunhan ao. nimi on oikein kirjoitettu.
Levymyynti nousee, että korvissa kuhisee. :)
- Jaxujazuli
Sanasta tulee mieleen Jazuli. Sekä sanana että ärsyttävyydessään ja imelyydessään .
- viIi.
Näin on!
- kyyninen pyknikko
Jaxuhalia on Hynysen epätoivoinen kampanja levymyyntinsä edistämiseksi. Kotareiden levyjähän ostaa enimmäkseen ne, joiden sanavarastoon kuuluu veellä ja peellä alkavat aivopierut ja sivistystasoksi riittää seiska-lehti.
- En erityisemmin
perusta Hynysestä ja sen musiikista. Jos olisi ollut fiksu, olisi lopettanut musiikin tekemisen jo kauan sitten. Ei sillä ole ole oikein ollut musiikillisesti mitään annettavaa vuosikausiin, sellaista samaa shittia mitä ei enää kai kukaan(?) jaksa kuunnella.
Mutta siitä Vain Elämää ohjelmasta olen kyllä Hynysen kanssa samoilla linjoilla. Hämmästyttävän moni ihminen Suomessa lusikoi hymyissä suin paskaa ja kuvittelee sitä todella herkulliseksi suklaaksi. Toisaalta onneksi niin, jää se hyvä musiikki oikeiden musiikin ystävien nautittavaksi eikä pilaannu liiallisella suosiolla. - 150 penkistä
En erityisemmin kirjoitti:
perusta Hynysestä ja sen musiikista. Jos olisi ollut fiksu, olisi lopettanut musiikin tekemisen jo kauan sitten. Ei sillä ole ole oikein ollut musiikillisesti mitään annettavaa vuosikausiin, sellaista samaa shittia mitä ei enää kai kukaan(?) jaksa kuunnella.
Mutta siitä Vain Elämää ohjelmasta olen kyllä Hynysen kanssa samoilla linjoilla. Hämmästyttävän moni ihminen Suomessa lusikoi hymyissä suin paskaa ja kuvittelee sitä todella herkulliseksi suklaaksi. Toisaalta onneksi niin, jää se hyvä musiikki oikeiden musiikin ystävien nautittavaksi eikä pilaannu liiallisella suosiolla.KT on parasta treenimusaa. Treenaaminen on niin helkutin tylsää, että on mukava saada potkua.
Vain elämää oli kylläkin mukava ohjelma- - kyyninen pyknikko
En erityisemmin kirjoitti:
Mutta siitä Vain Elämää ohjelmasta olen kyllä Hynysen kanssa samoilla linjoilla. Hämmästyttävän moni ihminen Suomessa lusikoi hymyissä suin paskaa ja kuvittelee sitä todella herkulliseksi suklaaksi. Toisaalta onneksi niin, jää se hyvä musiikki oikeiden musiikin ystävien nautittavaksi eikä pilaannu liiallisella suosiolla.Sä oot Hynysen kanssa samis. Puhutte maailmanlaajuisesti muiden makua arvostellen, sensijaan, että tyytyisitte kertomaan vain omanne mielipiteen. Aika monta sataa ihmistä kumminkin katseli Vain elämää-ohjelmaa, joten voisiko olla jopa niin, että sekä musiikki, että tv-ohjelmat ovat puhtaasti viihdettä vain:)
Omista tuuteistansa voi jokainen kuunnella sitäkin hyvempää musaa, mikä nyt sitten kellekin kolahtaa.
- oikea vastaus
KANADA!
- l...................
Hähä. hähääääää. Hehh.heh...
Pruukkiakka akka antaa niitä kaikille ja kaikille.
Kiksauttaa vois sen kanssss.. - kadulla kuultua
Jaxuhali on äijäkieltä ja tarkoittaa kuulemma sitä, kun mies työntyy sisälle toisen miehen peräsuoleen, niin hän ottaa kahdella kädellä halausotteen ettei tipu selästä ja jaxaa halia ja rynkyttää.
Se on se ku nainen on tehy perusteellisen viikonloppusiivouksen ni mies urheilulähetyksen lomassa ottaa syliin ja sanoo jotta haeha joutessas lavalline ohrapirtelöö kaupasta ku ite en ehi.
- musmus...
voimia ja jaksamista tännekin
- dfgsgsdgse
Olet varmaan trolli, mutta vastataan nyt kuitenkin.
Jaxuhali = toivotetaan sekä jaksamista, että "halataan" (virtuaalisesti, en usko että esiintyy puhekielessä niin paljoa kuin netissä).
"mä oon niin masentunut, en jaksa enää."
"voi ei, jaxuhaleja!"
Ihan tun ärsyttävä sana :D Ja jotenkin tönkösti ja välinpitämättömästi ilmaistu, ihan kuin toisen tuska ei olisi sen arvoista että jaksaisi pidemmin lohduttaa. - nainen.
Koita jaksaa -halaus.
- rrrrrrrr
Kuva näytti jäksyhalilta
Vejetään kuiviltaan perseeseen, jotta paska haisee ja balalaikka soi.
- onnetonykijä.
alushousut usein kusen kostutamat. paskankinpä toisinaan näkyy peräaukon suulla seksikkäästi.
- torttu-akka
En ole ennen nähnyt. Mutta voin kertoa. Jaxu on jaksamista,
ja hali on halaus. Siis on kyse jaksamista edistävästä halauksestä.
Minusta tämä on erinomainen uusi sana suomen kieleen.
Aivan upeaa. - Nainen :)
Joopa joo, no kyllä on mies tyhmä jos ei ymmärrä...jaksamista ja haleja (halauksia). Ei kukaan voi OIKEESTI olla noin tietämätön...paitsi tietysti mies :))
- Tuntematon sana
No, mä en ainakaan ollut ikinä aikasemmin kuullut moista sanaa (siis ennen ku se nousi otsikoihin ärsyttävimpänä sanana) enkä todellakaan tiennyt mitä se tarkottaa, vaikka jokusen päivän sitä oikein koitin pohtiakin, nyt tiedän. Nainen olen, ja ilmeisen tyhmä sitten...
- Miesi G-;
Jaxuhali on äijäkieltä ja tarkoittaa kuulemma sitä, kun mies työntyy sisälle toisen miehen peräsuoleen, niin hän ottaa kahdella kädellä halausotteen ettei tipu selästä ja jaxaa halia ja rynkyttää.
- ¤¤¤¤¤xxxxoooo
Jaxuhali on juuri äskettäin valittu Suomen ärsyttävimmäksi sanaksi. Siksi Hynynen vastasi näin, kun halusi heittää jotain v-mäistä niille, jotka suuttuivat hänen arvostelustaan Vain elämää sarjan herkistelyistä ja halaamisista ym.
Kai tuon ny jokainen on kuullu.
Yhtä imelä kun esim. vauvamasu tai masuasukki. - ha(laaja)ko
Varmaan halaus joka annetaan terrierille.
- rakkautta?
Jos oma tyttö/ poikaystäväsi pyytää, tarkoittaa varmasti voimahalia.
Väsynyt ihminen kaipaa tukea, tarvitsee rakkautta, energiaa, mitä saa halaamalla läheistä ihmistä. Halaa aina, kun joku tuntuu siltä. - imetysyö
Se on joku nuorten keksimä slangihali sana. Ja ei, Jazuli ei käytä arkipuheessaan tuollaista kieltä. Hali jotta jaksaa kuvastaa mua ja mun puhetta parhaiten. Kummia mielikuvia näkee taas ketjussa....
- :->
Onko Jaakko-isukin näköä vavvassa?
- juupajoopa2
Luultavasti sellainen sana, jota tuskin voi odottaa kuulevansa normaalin heteromiehen suusta.
- jaxu2
Jaksamista -halaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916